برق

سخنگوی صنعت برق استان اصفهان گفت: میزان مصرف برق استان اصفهان طی ۲۴ گذشته برابر با ۴۶۹۸ مگاوات بوده و هیچگونه خاموشی نیز در استان ثبت نشده است.

سید محمد رضا نوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین درباره میزان تولید و مصرف امروز برق در استان اصفهان اظهار کرد: بر اساس آخرین داده های موجود در این حوزه، میزان کل تولید برق در منطقه اصفهان طی ۲۴ ساعت گذشته برابر با ۳۶۷۶ مگاوات و میزان کل مصرف برق در استان اصفهان نیز برابر با ۴۶۹۸ مگاوات بوده است.

وی افزود: بر این اساس ۱۰۲۲ مگاوات از شبکه سراسری وارد شبکه توزیع برق استان اصفهان شده است. همچنین مدیریت اضطراری برق در استان صفر بوده و این مسئله یعنی هیچگونه خاموشی در استان اصفهان برای مدیریت مصرف بار در بخش خانگی وجود داشته است. به بیان دیگر مدیریت مصرف برق تنها از سمت صنایع صورت گرفته است.

سخنگوی صنعت برق استان اصفهان درباره کاهش میزان تولید و مصرف برق اظهار کرد: کاهش میزان مصرف در استان به دلیل تعطیلی روز جمعه طبیعی است. کاهش تولید برق هم به دلیل خارج شدن یکی از واحدهای تولید برق نیروگاه شهید منتظری از مدار به دلیل وجود مشکل بویلر بوده که از ساعت ۲ بامداد امروز رخ داده است.

به گزارش ایراسین روز گذشته میزان مصرف ۲۴ ساعته برق در استان اصفهان برای اولین بار از ۵ هزار مگاوات عبور کرده و به ۵۰۸۴ مگاوات رسید که به نوعی یک رکورد مصرف محسوب می‌شود اما میزان مصرف برق امروز استان با ۳۸۶ مگاوات کاهش مواجه شده است. همچنین تغییرات میزان تولید برق طی ۲۴ ساعت گذشته نسبت به مدت مشابه روز قبل ۴۲۵ مگاوات کاهش داشته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =