انتخابات در شرکت فولاد مبارکه

مدیر امور اداری شرکت فولاد مبارکه گفت: اهمیت مشارکت حداکثری کارکنان شرکت فولاد مبارکه به عنوان پیکره بزرگترین بنگاه اقتصادی کشور در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری می تواند در اقتصاد کشور موثر باشد.

سید مهدی رضوی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین با اشاره به برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه، ۲۸ خردادماه، اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به روز انتخابات ریاست جمهوری بیش از دوره های گذشته، دغدغه های معیشتی و اقتصادی در این دوره از انتخابات نقش دارد.

وی افزود: یکی از حوزه های فعالیت قوه مجریه علاوه بر سیاست خارجی و مسائل داخلی، پرداختن به اقتصاد است که بر معیشت و صنعت کشور اثرگذار است.

تاثیرگذاری شرکت فولاد مبارکه در اقتصاد کشور

مدیر امور اداری شرکت فولاد مبارکه با اشاره به تاثیرگذاری شرکت های بزرگی نظیر فولاد مبارکه در اقتصاد کشور گفت: قطعا سرنوشت انتخابات ریاست جمهوری بر این بنگاه بزرگ اقتصادی کشور نقش آفرین است و کارکنان این شرکت به عنوان پیکره بزرگترین واحد فولادسازی کشور نقش موثری در انتخاب رئیس جمهور اصلح و توانمند دارند.

وی اضافه کرد: کارکنان شرکت فولاد مبارکه هم مانند بقیه اقشار جامعه در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری مشارکت حداکثری خواهند داشت و در سرنوشت خود و کشور سهیم می شوند.

رضوی مشارکت کارکنان شرکت فولاد مبارکه را در تمامی ادوار انتخابات در کشور مهم و با مشارکت بالا توصیف کرد و گفت: با هماهنگی انجام شده همچون سنوات گذشته، صندوق اخذ رای در محل شرکت فولادمبارکه دایر می شود تا کارکنان رای خود را در این صندوق بیاندازند و مهر تاییدی بر اهمیت مشارکت پرسنل شرکت فولاد مبارکه در اقتصاد کشور باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =