کرونا

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: هرگاه تعداد بستری های جدید کرونا در شبانه روز به ۵۰ نفر کاهش یافت می توان با اطمینان از وضعیت آرام کرونا در اصفهان گفت که دستیابی به این مهم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط مردم ممکن است.

آرش نجیمی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: تعداد بیمارانی که در شبانه روز بستری می شوند معیار اصلی تعیین وضعیت رنگ بندی شهرستانها است؛ در دو هفته گذشته بیمارانی که در طی شبانه روز بستری می شدند ۵۰۰ بیمار بود که به نصف کاهش یافته است.

وی افزود: وضعیت استان اصفهان زمانی به ایده آل می رسد که تعداد بستری های کرونا در شبانه روز به ۵۰ بیمار کاهش یابد و این نشان می دهد هنوز راه طولانی برای رسیدن به وضعیت نسبتاً آرام کرونا در اصفهان است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی بر ضرورت عدم سفر و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در ایام عید فطر تاکید کرد وگفت: چنانچه دستورالعمل های بهداشتی و رعایت های لازم توسط مردم انجام شود پیش بینی می شود در اواسط خردادماه به شرایط آرام کرونا در اصفهان دست یابیم.

وی با اشاره به اینکه هنوز موردی از ابتلا به کرونا هندی در اصفهان مشاهده نشده است، اعلام کرد: در شبانه روز گذشته از سه هزار و ۱۰۲ بیمار مشکوک به کرونا یک هزار و ۹۱ مورد قطعی شناسایی شد و ۲۶۴ نفر از این بیماران در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر۳۱۷ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند، اضافه کرد: این در حالی است که هنوز دو هزار و ۹۱۸ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند.

وی اضافه کرد: ۳۸۹ نفر از افراد بستری در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

شناسایی ۱۰۹۱ مورد جدید کرونا در اصفهان/هنوز راه طولانی در رسیدن به وضعیت آرام کرونا داریم!

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =