تریبلکس

سازندگان اصفهانی به تازگی به ساخت نسل جدیدی از املاک به نام تریبلکس‌ روی آورده‌اند و اکنون تریبلکس‌ها، لاکچری‌ترین املاک مسکونی در نصف‌جهان به حساب می‌آیند. بررسی آگهی‌های فروش تریبلکس‌ها در پلتفرم‌های آنلاین نشان می‌دهد خرید آن‌ها به بودجه حداقل ۳۰ میلیارد تومان نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، بررسی جدیدترین آگهی‌های فروش ملک در پلتفرم‌های آنلاین نشان می‌دهد نه پنت هاووس، نه دوبلکس و نه خانه باغ‌های مدرن، بلکه اکنون تریبلکس‌ها لاکچری‌ترین املاک مسکونی در بازار مسکن اصفهان به حساب می‌آیند. تریبلکس جدیدترین نسل املاک مسکونی در اصفهان است که به صورت سه طبقه احداث شده و سه طبقه درونی ساختمان به کمک پله‌های داخلی یا آسانسور به یک دیگر متصل می‌شوند. املاک تریبلکس برخلاف تصور افراد زیادی مانند ساختمان‌های سه طبقه ساده نیست بلکه از نمای بیرونی این ساختمان‌ها به صورت یک واحد جلوه دارند و درون این واحد سه طبقه با امکانات مجزا جهت ایجاد یک فضای راحت برای ساکنین فراهم شده است. خانه‌های تریبلکس در رده املاک لاکچری و مدرن قرار می‌گیرند چراکه هزینه ساخت این ساختمان بسیار زیاد است. با این وجود سازندگان اصفهانی به تازگی به احداث تریبلکس‌ها روی آورده‌اند و با قیمت نجومی این املاک را به فروش می‌رسانند. تریبلکس‌ها به تجهیزات لوکسی مجهز شده‌اند، به طوری که تصاویر موجود از فضای داخلی آن‌ها باورکردنی نیست و گاهی هزینه تمام شده تجهیزات این املاک معادل بهای احداث یک آپارتمان نقلی در اصفهان است. براساس جزئیات آگهی‌های منتشر شده در بهمن ۱۴۰۲ در پلتفرم‌های آنلاین خرید یک تریبلکس در اصفهان به بودجه حداقل ۳۰ میلیارد تومان نیاز دارد.

https://media.irasin.ir/d/2024/02/14/0/76145.jpeg?ts=1707909524472

بالا شهر اصفهان مهد تریبلکس‌ها

آئینه خانه، ملاصدرا، خاقانی، مهرآباد، مرداویج، مشتاق، خواجو، شیخ صدوق، باغ دریاچه و… تفاوتی ندارند، تریبلکس‌ها در مناطق بالا شهر اصفهان احداث شده‌اند و برای خرید آن‌ها به بودجه چند ده میلیارد تومانی نیاز است. بررسی آگهی‌های فروش تریبلکس‌ها در پلتفرم‌های آنلاین نشان می‌دهد در محله باغ دریاچه با ۳۰ میلیارد تومان می‌توانید یک تریبلکس ۳۶۰ مترمربعی، نوساز و پنج خوابه بخرید که طبقه اول این تریبلکس به متراژ ۱۴۰ مترمربع و طبقات دیگر آن به صورت ۱۱۰ مترمربعی احداث شده و طبقه سوم آن به بهار خواب ۶۰ مترمربعی مجهز است. همچنین در خیابان مشتاق با پرداخت ۳۲ میلیارد و ۸۴۲ میلیون تومان امکان خرید یک تریبلکس نوساز ۲۹۰ مترمربعی وجود دارد که هر طبقه آن سه اتاق خواب مستر با جکوزی دارد. سازنده برای طبقه سوم این تریبلکس علاوه بر نمای زاینده رود در بهار خواب، استخر، زمین بازی کودکان و باربکیو تعبیه کرده است.

تعداد تریبلکس‌ها در اصفهان به نسبت زیاد است ولی لوکس‌ترین و گران‌ترین آن به صورت ویلایی احداث شده و از حیاط و پارکینگ مجزا بهره می‌برند. طبق آگهی‌های فروش در پلتفرم‌ها آنلاین خرید تریبلکس‌های ویلایی به بودجه‌ای حداقل دو برابر بیشتر از تریبلکس‌های آپارتمانی نیاز دارد؛ برای نمونه تریبلکس ویلایی تاپ لوکیشن با متراژ ۶۸۰ مترمربع در شیخ صدوق با بهای ۸۱ میلیارد تومان به فروش می‌رسد، از جمله امکانات این ملک باید به حیاط ۳۱۵ مترمربعی، پارکینگ ۱۱۰ مترمربعی، ساخت ۲۴۰ مترمربعی مفید، اتاق خواب مستر و بهار خواب در طبقه دوم و سوم به همراه کمد دیواری و کابینت از جنس چوب راش اشاره کرد. تریبلکس ویلایی دیگری در مهرآباد ۹۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. این ملک ۶۱۰ مترمربعی نوساز بوده و درکنار چهار خواب مستر و پارکینگ از امکاناتی مانند کف اسلب، میز بیلیارد، چیلر مرکزی و سیستم برق هوشمند بهره می‌برد.

مشخصات تعداد دیگری از تریبلکس‌های اصفهان به قرار جدول زیر است:

محله

متراژ کل (مترمربع)

متراژ حیاط (مترمربع)

قیمت (تومان) 

بلوار ملت

۳۳۰

ندارد

۴۰ میلیارد

آپادانا

۳۵۰

ندارد

۴۵ میلیارد

مرداویج

۴۵۰

۲۸۰

۶۰ میلیارد

خاقانی

۷۶۰

۲۷۰

۷۵ میلیارد

خواجو

۲۲۸

ندارد

۱۱۰ میلیارد

آئینه خانه

۸۰۰

۲۰۰

۱۳۰ میلیارد

براساس جزئیات آگهی‌های فروش ملک در پلتفرم‌های آنلاین اغلب تریبلکس‌ها کلید اول هستند و طبق ادعای سازندگان این املاک با متریال درجه یک و طبیعی مطابق با متد روز دنیا طراحی شده‌اند، تاجایی که نظیر آن‌ها می‌توان در خیابان‌های لوکس اروپا پیدا کرد! البته بازدید از این تریبلکس‌ها برای عموم آزاد نیست و ابتدای فیلم کلی از ملک در اختیار مشتری قرار می‌گیرد تا درصورت پسند برای بازدید ملک اقدام کنند. همچنین مشاور املاک تاکید دارند از پاسخگویی به شماره‌های اعتباری برای خرید تریبلکس‌ها معذورند و در قدم اول خریدار باید سیم‌کارتی با شماره رند یا حداقل پیش شماره ۰۹۱۲ بخرد تا گواهی برای موجودی چند ده میلیارد تومانی او در حسابش باشد!

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =