• ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۷
  • کد خبر: 23738
  • readingTime: ۳ دقیقه
بازی بانوان سپاهان

تیم فوتبال بانوان سپاهان در ورزشگاه نقش جهان به مصاف نماینده البرز رفت و این بازی با پیروزی پشت سر گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان در دیداری معوقه از هفته دوازدهم لیگ برتر، امروز، سه شنبه از ساعت ۲۰ برای اولین بار در ورزشگاه بزرگ نقش جهان به مصاف تیم فوتبال نماینده البرز رفت. این اولین بازی تیم فوتبال بانوان سپاهان است که در ورزشگاه نقش جهان برگزار شده و از این روی شرایط ویژه‌ای در این بازی حاکم بود. سپاهان در جدول رده بندی مسابقات برای قهرمانی با تیم خاتون بم و شهرداری سیرجان رقابت می‌کند و نماینده البرز نیز در میانه جدول قرار دارد.

این بازی در نهایت با گل‌های کمالی، صادقی، رهیده و دباغی و با نتیجه چهار بر یک به سود سپاهان به پایان رسید، تک گل هیات البرز را نیز سمیه اوج به ثمر رساند. 

شرح گل

دقیقه ۲؛ سمیه اوج (سپاهان صفر _ هیات البرز یک): نفوذ بازیکنان البرز و پاس آن‌ها به محوطه جریمه سمیه اوج را در موقعیت گل زنی قرار داد و این مهاجم نیز دروازه سپاهان را باز کرد تا گل اول بازی به ثمر برسد.

دقیقه ۴۸؛ کوثر کمالی (سپاهان یک _ هیات البرز یک): پاس در عمق زیبای هافبک سپاهان پشت مدافعان البرزی به کمالی رسید و این بازیکن به زیبایی دروازه حریف را باز کرد.

دقیقه ۷۵؛ ثنا صادقی (سپاهان ۲ - هیات البرز یک): ضربه ایستگاهی برای سپاهان به دست‌آمد که این توپ برگشت داده شد، اما توپ‌ برگشتی را صادقی با یک ‌ضربه زیبا به درون دروازه فرستاد. 

دقیقه ۸۲؛ هاجر دباغی (سپاهان ۳ - هیات البرز یک): دباغی با تیزهوشی خود مدافع البرز را فریب داد و با نواختن یک ضربه زیبا، توپ را به تور دروازه نماینده البرز فرستاد تا گل سوم سپاهان به ثمر برسد. 

دقیقه ۹۲؛ مریم رهیده (سپاهان ۴ _ هیات البرز یک): خطا در نزدیکی نقطه کرنر برای سپاهان به دست آمد که سانتر ارسالی را مریم رهیده به گل چهارم سپاهان تبدیل کرد.

گزارش بازی

نیمه اول: سپاهان با دریافت یک گل زودهنگام شوک شد و نزدیک بود که شاکله این تیم به هم بریزد؛ اما پس از این گل زودهنگام سپاهانی‌ها به رهبری محمودی سعی در آرام کردن جو بازی داشتند تا برتری را در دست بگیرند. پس از این گل سپاهان سر و شکل هجومی به خود گرفت و سعی داشت با نفوذ از کانال‌های کناری خلق موقعیت کند، اما هشیاری مدافعان البرز این اجازه به مهاجمان سپاهان نداد. از طرفی البرزی‌ها نیز سعی داشتند با اضافه کردن چاشنی سرعت و چشم داشتن روی ضد حملات به گل برسند که عملکرد خوب مدافعان سپاهان و فاطمه عادلی مانع از این مهم شد. در این نیمه به جز صحنه گل اتفاق خاصی روی دروازه‌ها رخ نداد و اندک موقعیت‌های دو تیم روی شروع‌های مجدد نیز نتیجه‌ای نداشت تا این نیمه با برتری یک گله نماینده البرز به پایان برسد.

نیمه دوم: بیان محمودی، سرمربی سپاهان در ابتدای این نیمه سراغ نیمکت‌نشینان رفت و سپاهان نیمه دوم را با دو تغییر آغاز ‌کرد. این تغییرات به سپاهان سر و شکل هجومی داد و دختران طلایی‌پوشان خیلی زود در این نیمه توانستند با گل کمالی بازی را به تساوی بکشند. روند خوب تیم سپاهان در نیمه دوم ادامه داشت و طلایی پوشان با تعویض‌های طلایی محمودی به بازی برگشتند و در نتیجه فشار حملات سپاهان به گل برتری نیز رسید. در نهایت دباغی تیر آخر را زد و با یک ضربه زیبا کامبک سپاهان را تکمیل کرد. 

دقایق حساس

*دقیقه ۴: ضربه نفس گیر سارا ظهرابی‌نیا به تیرک دروازه برخورد کرد.

*دقیقه ۷: سارا ظهرابی‌نیا با یک پاس زیبا موقعیت خوبی را برای مرضیه نیک‌خواه ایجاد کرد که ضربه این بازیکن با واکنش دروازه بان مواجه شد.

*دقیقه ۱۳: ارسال سارا قمی با واکنش به موقع مینا نافعی دفع شد.

*دقیقه ۱۶: نفوذ روزبهانی و ارسال این بازیکن روی محوطه جریمه البرز با واکنش دروازه‌بان حریف راه به جایی نبرد.

*دقیقه ۲۳: بازیکنان سپاهان از جناحین اقدام به سانتر کردن که بی نتیجه ماند.

*دقیقه ۳۲: سپاهان صاحب یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه نماینده البرز و در یک موقعیت مناسب شد، که ضربه مستقیم شقایق روزبهانی با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

*دقیقه ۱+۴۵: کرنر ارسالی بازیکنان سپاهان در شلوغی محوطه جریمه به دروازه بان نماینده البرز رسید.

*دقیقه ۵۴: سپاهان در میانه‌های میدان صاحب یک ضربه ایستگاهی شد، اما ضربه کوثر کمالی راه به جایی نبرد. 

*دقیقه ۷۳: سانتر کوتاه ثنا صادقی با هشیاری مدافعان حریف دفع شد. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =