بانوان

در چارچوب هفته نهم لیگ برتر فوتبال بانوان ایران، تیم فولاد مبارکه سپاهان در ورزشگاه فجر بم میهمان خاتون بم است.

به گزارش ایراسین، هفته نهم لیگ برتر فوتبال بانوان ایران روز چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۳ با برگزاری ۶ دیدار در شهرهای مختلف پیگیری خواهد شد که در مهمترین بازی، ورزشگاه فجر بم میزبان مصاف تیم‌های خاتون و فولاد مبارکه سپاهان است. دختران طلایی‌پوش اصفهانی که در هفته گذشته علی‌رغم بازی خوب و مهیج در دربی اصفهان مقابل ذوب آهن تن به تساوی بدون گل دادند، اکنون به بم سفر کرده اند تا مقابل صدرنشین قدرتمند لیگ امتیاز کسب کنند.

خاتون بم در هفته گذشته جشنواره گل راه انداخت و با شکست ۱۷ گل تیم ملی‌پوشان شهرکرد را بدرقه کرد که نشان از قدرت هجومی این تیم دارد، شاگردان بیان محمودی در وهله نخست باید از دروازه خود حراست کنند و سپس به دنبال فرو ریختن دروازه خاتون بم باشند.

دیگر تیم اصفهانی یعنی ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر از شهرداری سیرجان مدافع عنوان قهرمانی پذیرایی می کند، سبزجامگان اصفهانی هفته گذشته مقابل فولاد مبارکه سپاهان بازی چندان مطلوبی به نمایش نگذاشتند، اما با خوش شانسی یک امتیاز از طلایی‌پوشان اخذ کردند. ذوب‌آهن با ۱۶ امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارد، سیرجانی‌ها در فولادشهر به دنبال برتری هستند تا بتوانند خود را به خاتون بم نزدیک‌تر کنند.

ملی پوشان شهرکرد قعرنشین در ورزشگاه انقلاب میزبان تیم رده هشتمی پالایش گاز ایلام است. همیاری آذربایجان غربی در ورزشگاه تختی ارومیه به مصاف کیان نیشابور می‌رود. زارع باتری سنندج نیز در ورزشگاه ملک‌نیا از سارگل بوشهر پذیرایی می‌کند، ملوان بندر انزلی در ورزشگاه قدیمی سردار جنگل رشت میزبان نماینده البرز خواهد بود.

برنامه کامل هفته نهم لیگ برتر فوتبال بانوان:

چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:

خاتون بم – فولاد مبارکه سپاهان- ورزشگاه فجربم

ملوان بندرانزلی- نماینده البرز-ورزشگاه سردار جنگل رشت

ملی پوشان شهرکرد- پالایش گاز ایلام - ورزشگاه انقلاب شهرکرد

همیاری آذربایجان غربی- کیان نیشابور- ورزشگاه تختی ارومیه

ذوب آهن اصفهان – شهرداری سیرجان - ورزشگاه فولادشهر

زارع باتری سنندج- سارگل بوشهر –ورزشگاه ملک نیا سنندج

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =