دکتر طیب نیا

در آبان ۱۴۰۰ همایش اقتدار و شکوه ورزشی خانواده بزرگ باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با حضور مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در ورزشگاه بزرگ نقش جهان اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، با آغاز آبان هفته سپاهان آغاز شد که در این هفته شاهد فعالیت های فرهنگی ورزشی در شرکت فولاد مبارکه و باشگاه سپاهان بودیم، به همین مناسبت یعنی هفته سپاهان در اردوی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان پیش از دیدار با نفت مسجدسلیمان از خانواده شهید علی لندی با حضور محمدرضا ساکت مدیرعامل تقدیر شد.

تیم دوچرخه‌سواری جوانان و بزرگسالان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با هدف ادای احترام به مقام شامخ شهدا، در یک اقدام نمادین مسیر ۸۰ کیلومتری از گلستان شهدای اصفهان تا یادمان شهدای گمنام در شرکت فولاد مبارکه را رکاب زدند.

همایش اقتدار و شکوه ورزشی خانواده بزرگ باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، به مناسبت شصت و هشتمین سالروز تأسیس باشگاه سپاهان و آخرین روز از گرامیداشت هفته سپاهان با حضور دکتر محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، ورزشکاران و کادرفنی سازمان‌یافته در قالب ۹۳ تیم ورزشی آقایان و بانوان در ورزشگاه بزرگ نقش جهان اصفهان برگزار شد.

همایش اقتدار خانواده بزرگ فولاد مبارکه سپاهان با حضور یاسر طیب‌نیا

در این مراسم، دکتر محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در سخنانی ضمن تبریک به مناسبت شصت و هشتمین سالگرد تأسیس باشگاه سپاهان گفت: هر ملتی نیاز به الگو دارد و در میان همه عرصه‌ها، ورزش پتانسیل بیشتری برای اسطوره‌پروری و الگوسازی دارد.

وی با بیان این که ایجاد نشاط و هیجان نیز یکی از آثار مهم رشد ورزش قهرمانی است، افزود: پیروزی جوانان در عرصه‌های مختلف ورزشی برای ملت ما شادی‌آور بوده و نقطه اوج این اتفاق تبدیل قهرمان به یک اسطوره است.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با تأکید بر ضرورت رعایت اخلاق و معنویت در کنار موفقیت در عرصه‌های مختلف ورزشی خاطرنشان کرد: در فرهنگ کشورمان از این موضوع به عنوان پهلوانی یاد می‌شود که ورزشکاران باشگاه فولاد مبارکه سپاهان علاوه بر ورزش، باید در اخلاق و معنویت نیز الگو باشند که قطعاً نتیجه آن شادی و نشاط برای کارکنان فولاد مبارکه، هواداران باشگاه، مردم شهر و استان و در نهایت مردم کشورمان ایران است؛ برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری برای تیم‌های پایه ورزشی برای رسیدن به این هدف ضروری است.

وی با بیان این که ورزش توأم با اخلاق می‌تواند سبک زندگی جامعه را متحول و سلامت جسم و روح را به ارمغان آورد، تصریح کرد: ورزش بهترین وسیله برای پر کردن اوقات فراغت جوانان است؛ حمایت شرکت فولاد مبارکه از باشگاه سپاهان برای عمل کردن به این مسئولیت اجتماعی است.

طیب‌نیا عنوان داشت: تیم‌داری باشگاه و توجه به تیم‌های کارگری، توجه به ۹۳ تیم ورزشی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، حمایت از هیأت‌های ورزشی استان اصفهان و ورزش بانوان، همه برای تحقق این مسئولیت اجتماعی بوده که با حمایت هواداران این باشگاه، موفقیت‌ها را پررنگ‌تر خواهد کرد.

همایش اقتدار خانواده بزرگ فولاد مبارکه سپاهان با حضور یاسر طیب‌نیا

راه‌اندازی دانشگاه تخصصی ورزشی

محمدحسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور روز ۱۲ آبان در نشست خبری به میزبانی باشگاه فولاد مبارکه گفت: باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با همکاری دانشگاه علمی کاربردی اقدام به تاسیس دانشگاه برای رشته های ورزشی خواهد کرد.

در همین ماه و در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران و در دربی اصفهان، تیم فولاد مبارکه سپاهان با یک گل مغلوب ذوب‌آهن شد. در روزی که سپاهان یک هوادار نوجوان خود را از دست داد.

خانواده بزرگ باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در مراسم تشییع و ختم محمد طاها یوسفی حضور پیدا کردند و با خانواده این شادوران ابراز همدردی کردند. روزهای ۱۶ و ۱۷ آبان‌ماه سال ۱۴۰۰ مراسم تشییع و مجلس ختم شادروان محمد طاها یوسفی هوادار طلایی‌دل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در گلزار شهدای رهنان و مسجد امام حسین این شهر برگزار شد.

این مراسم با حضور خانواده بزرگ باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از جمله محرم نویدکیا سرمربی، محمود کریمی، فرهاد بهادرانی و مجتبی توتونی مربیان تیم فوتبال، رضا فتاحی مدیر تیم فوتبال، سید محمدرضا حسینی، رضا میرزایی، علی کیخسروی، سجاد شهباززاده بازیکنان تیم فوتبال، اسماعیل پناهنده مدیر ورزش کارگری، شهاب شکل آبادی مدیر فرهنگی، محمد حسن جهانگیری رئیس امور هواداری، پرسنل باشگاه و جمعی از هواداران باشگاه فولاد مبارکه سپاهان برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =