• ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۴
  • کد خبر: 23743
  • readingTime: ۱ دقیقه
پرستو کرمی

سرمربی تیم فوتبال بانوان هیات البرز: تصور می‌کردم بازی سپاهان با حضور تماشاگران برگزار شود، اما اینگونه نبود و استادیوم به این زیبایی بدون تماشاگر جالب نیست.  وقتی بانوان نمی‌توانند تماشاگر بانوان باشند و وقتی نمی‌توانیم برای خودمان تماشاگر بیاوریم، برای آقایان چه می‌توانیم بکنیم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، پرستو کرمی، سرمربی تیم هیات البرز پس شکست تیمش مقابل سپاهان در نشست خبری اظهار کرد: به سپاهان برای بازی کم‌نقص در نیمه دوم تبریک می‌گویم. سرمربی سپاهان در نیمه دون تعویض‌های درستی داشت و بازیکنان تعویضی این تیم عملکرد بهتر از ترکیب ابتدایی داشتند. در این بازی چند بازیکن ما آسیب دیدند و تعویض‌های اجباری داشتیم و متاسفانه نیمه دوم از دست ما در رفت.

وی در خصوص بازی در ورزشگاه بزرگ نقش جهان گفت: سپاهان خود نوعی مهمان بود چون تنها یکبار در این زمین تمرین کرده اما امیدوارم این اتفاق ادامه دار شود و امکانات در اختیار بانوان قرار بگیرد.

کرمی افزود: تصور می‌کردم این بازی با حضور تماشاگران برگزار شود، اما اینگونه نبود و استادیوم به این زیبایی بدون تماشاگر جالب نیست. وقتی بانوان نمی‌توانند تماشاگر بانوان باشند و وقتی نمی‌توانیم برای خودمان تماشاگر بیاوریم، برای آقایان چه می‌توانیم بکنیم.

کرمی در پایان گفت: ۹۰ درصد بازیکنان تیم هیات البرز بومی هستند و این تیم آینده خوبی دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =