• ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳
  • کد خبر: 22313
  • readingTime: ۱ دقیقه
فوتبال زنان / تیم فوتبال بانوان سپاهان

مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان با برتری خاتون بم مقابل ذوب‌آهن و پیروزی سپاهان در ایلام دنبال شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، هفته دهم مسابقات لیگ‌برتر فوتبال بانوان کشور امروز دوشنبه، ۲۵بهمن‌ماه با برگزاری سه دیدار دنبال شد. این در حالی است که قرار بود در این روز چهار بازی انجام شود، اما دیدار دو تیم سارگل بوشهر و ملوان بندرانزلی به دلیل عدم حضور سارگل برگزر نشد. پس از این اتفاق سازمان لیگ در نامه‌ای رسمی به مدیرعامل باشگاه سارگل، خبر از کنار گذاشتن این تیم از جدول رقابت‌ها داد.

در جنوب کشور نیز شهرداری سیرجان طبق اعلام قبلی قرار بود امروز در دیدار معوقه‌ای از هفته اول مسابقات میزبان همیاری ارومیه باشد، اما همیاری نیز به مانند سارگل در مسابقه حاضر نشد تا شهرداری سیرجان با کسب سه امتیاز این دیدار نزدیک‌ترین تعقیب کننده خاتون بم در جنگ کرمانی‌ها لقب گیرد.

در مهم‌ترین دیدار این هفته ذوب‌آهن رده چهارمی میزبان خاتون بم صدرنشین بود که این دیدار در نهایت با برتری دو بر یک بمی‌ها به پایان رسید. دو گل خاتون را زهرا قنبری به ثمر رساند و تک گل ذوب‌آهن را نیز سمیه خرمی زد. با این نتیجه جایگاه خاتون بم در صدر جدول تثبیت شد و ذوب‌آهن با ۱۶ امتیاز به رده ششم سقوط کرد.

دیگر دیدار مهم این هفته در ایلام و بین دو تیم سپاهان اصفهان و پالایش گاز برگزار شد. دیداری که با برتری یک بر صفر طلایی‌پوشان به پایان رسید، تک گل این دیدار را شقایق روزبهان وارد دروازه‌ حریف کرد. سپاهان با این نتیجه در رده سوم جدول ۲۲ امتیازی شد تا امیدهای خود برای رسیدن به دو تیم کرمانی در صدر جدول مسابقات را حفظ کند.

کیان نیشابور و ملی‌پوشان شهرکرد نیز دیدار دیگر این هفته را برگزار کردند که این دیدار با تک گل شیوا سلمان‌پور با برتری کیان به پایان رسید. با این نتیجه کیان با ۹ امتیاز جایگاه خود در رده نهم را تثبیت و از منطقه سقوط دور شد و ملی‌پوشان شهرکرد با یک امتیاز در قعر جدول باقی ماندند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =