• ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۸
  • کد خبر: 24033
  • readingTime: ۱ دقیقه
میترا نظری

بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: از پیروزی برابر شهرداری سیرجان بعد از ۵ سال حسی خوبی داشتیم و از روز اول تمرینات در سال جاری برای این برد تمرین داشتیم .

به گزارش خبرنگار ایراسین، میترا نظری، بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان پس از برتری دو بر یک این تیم برابر تیم شهرداری سیرجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی دلچسبی بود و به این برد نیاز داشتیم؛ از پیروزی برابر شهرداری سیرجان بعد از ۵ سال حسی خوبی داشتیم. از روز اول تمرینات در سال جاری برای این برد تمرین داشتیم و خوشبختانه نتیجه گرفتیم.

وی افزود: وقتی تیمی گل می‌خورد از لحاظ روانی به هم می‌ریزد و این موضوع در تیم شهرداری سیرجان دیده شد، اما تیم ما خوشبختانه توانست خودش را مدیریت کند و دچار به هم ریختگی نشد.

این بازیکن در خصوص برگزاری بازی‌های فوتبال بانوان در ورزشگاه بزرگ نقش جهان تصریح کرد: امیدوارم بازی‌ها در نقش جهان ادامه‌دار باشد و بتوانیم بعد از ماه مبارک رمضان هم بازی‌ها را در همین ورزشگاه برگزار کنیم.

نظری در پاسخ به پرسشی درباره اشتباهات داوری گفت: باید از سوت داور بگذریم، ما بازیکن هستیم و نباید به خاطر اشتباه داوری به هم بریزیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =