سپاهان ۴ _ نماینده البرز یک

تیم فوتبال بانوان سپاهان به مصاف تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان رفت و این بازی با برتری سپاهانی‌ها به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ۲۰:۱۰ در ورزشگاه بزرگ نقش جهان به مصاف تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان رفت. این بازی در نهایت با نتیجه ۲ بر  به سود سپاهان به پایان رسید.

گزارش این بازی به شرح زیر است:

ترکیب دو تیم

ترکیب تیم سپاهان: رها یزدانی، کوثر عنبری، کوثر کمالی، فاطمه عادلی، زهرا پورحیدر، فاطمه پسندیده، ثنا صادقی (دقیقه ۸۲_ مریم رهیده)، شقایق روزبهانی، مرضیه نیک‌خواه (دقیقه ۹۰_ فروغ موری)، میترا نظری (دقیقه ۷۵_ سارا زهرابی‌نیا) و هاجر دباغی.
سرمربی: بیان محمودی

ترکیب تیم شهرداری سیرجان: عارفه سیدکاظمی، فاطمه آمینه برازجانی، زینب عباسپور (دقیقه ۴۶_ فهیمه ارزانی)، حدیث بساط‌شیر، ملیکا متولی، رقیه جلال‌نسب (دقیقه ۷۱_ زهره عرفانی)، فاطمه مخدومی (دقیقه ۹۰_ فاطمه سوده)، سهلا نظام‌آبادی، هستی فروزنده (دقیقه ۸۰_ مریم سلیمان پور)، زهرا علیزاده و افسانه چترنور.
سرمربی: مریم جهان‌نجاتی

گل‌ها: هاجر دباغی (سپاهان)

گزارش زنده/ سپاهان صفر _ شهرداری سیرجان صفر

شرح گل

دقیقه ۱۹؛ هاجر دباغی (سپاهان یک _ شهرداری سیرجان صفر): سپاهانی‌ها صاحب یک ضربه کرنر شدند، اما توپ ارسالی را بازیکنان سیرجان برگشت دادند، پس از این برگشت توپ بار دیگر به جناح راست رفت و هافبک سپاهان توپ را به محوطه جریمه ارسال کرد، در شلوغی محوطه جریمه این هاجر دباغی بود که زودتر از دیگر بازیکنان به توپ رسید و آن را تبدیل به گل اول بازی کرد.

دقیقه ۴۴؛ مرضیه نیکخواه (سپاهان ۲ _ شهرداری سیرجان صفر): مرضیه نیکخواه روی ضد حمله سپاهان صاحب توپ شد و تصمیم گرفت درحالی که دروازه بان تیم شهرداری جاگیری درستی نداشت، از فاصله‌ای دور ضربه خود را بزند که شوت زیبای نیکخواه در درون دروازه حریف آرام گرفت و تبدیل به گل دوم بازی شد.

دقیقه ۸۲؛ ملیکا متولی (سپاهان ۲_ شهرداری سیرجان ۱): کرنر ارسالی بازیکنان سیرجان در یک رفت و برگشت به متولی رسید و او دروازه سپاهان را باز کرد تا اختلاف به حداقل برسد.

گزارش بازی

نیمه اول: در ابتدای بازی این شهرداری سیرجان بود که شروع بهتری داشت و توانست خود را به دروازه سپاهان نزدیک کند، آن‌ها با حرکات خود در قبل بازی روحیه تیمی‌شان را بالا بردند و تلاش داشتند با استفاده از عنصر غافلگیری در همان دقایق ابتدایی به برتری دست پیدا کنند، اما مدافعان و دروازه بان سپاهان با هشیاری خود این اجازه را به حریف ندادند. پس از گذشت دقایق ابتدایی، بازی به تعادل کشیده شد و بیشتر شاهد درگیری بازیکنان برای تصاحب توپ در میانه میدان بودیم. رفته رفته این سپاهان بود که به بازی مسلط شد و بازی برتر خود را به تیم حریف دیکته کرد، سپاهانی‌ها با افزایش فشار حملات خود در دقایق میانی این نیمه نیز به گل رسیدند. فشار حملات سپاهان در نیمه ادامه پیدا کرد و سپاهانی‌ها گل دوم را نیز زدند و با دو گل برتری به رختکن رفتند.

نیمه دوم: این نیمه که با تاخیر زیاد آغاز شد، تیم شهرداری سیرجان بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی چند حمله زهردار روی دروازه سپاهان انجام داد که این حملات با واکنش‌های خوب دروازه بان و مدافعان سپاهان همراه بود. این فشار تا دقایق پایانی این نیمه ادامه داشت و بازیکنان سیرجان از چپ و راست صاحب موقعیت‌های می‌شدند، از طرفی سپاهانی‌ها نیز که به لاک دفاعی فرو رفته بودند در چند ضد حمله شرایط تثبیت برتری خود را داشتند که این ضربات با بی دقتی مهاجمان تبدیل به گل نشد. اگرچه سیرجانی‌ها در دقیقه پایانی به گل رسیدند، اما این بازی با نتیجه دو بر یک به سود سپاهان به پایان رسید.

گزارش زنده/ سپاهان صفر _ شهرداری سیرجان صفر

دقایق حساس

*دقیقه ۱: ضربه ایستگاهی از پشت محوطه جریمه به سود شهرداری سیرجان اعلام شد که این ضربه پس از برخورد با دیواره دفاعی توسط رها یزدانی جمع شد.

*دقیقه ۱۱: مرضیه نیکخواه، بازیکن سپاهان در یک موقعیت خوب گلزنی قرار گرفت که ضربه او با واکنش دروازه بان حریف مواجه شد و راهی به چهارچوب پیدا نکرد.

*دقیقه ۲۵: کرنر ارسالی بازیکنان شهرداری سیرجان روی دروازه سپاهان نزدیک بود به یک موعیت خطرناک تبدیل شود که این توپ توسط کوثر عنبری دفع شد.

*دقیقه ۲۸: ثنا صادقی از فاصله‌ای دور اقدام به شوت‌زنی کرد که ضربه او را سیدکاظمی بدون مشکل مهار کرد.

*دقیقه ۳۶: ارسال بلند بازیکنان سیرجان روی محوطه جریمه سپاهان با پوشش به موقع عنبری دفع شد.

*دقیقه ۴۲: ضربه ایستگاهی بازیکنان شهرداری را رها یزدانی به خوبی مهار کرد و اجازه نداد این توپ وارد دروازه شود.

*دقیقه ۴۶: هاجر دباغی با حرکت خوب توپ را به پیش برد و ضربه خود را به سمت دروازه حریف نواخت، اما دروازه بان سیرجان با جایگیری خوب خود توپ را در آغوش کشید.

*دقیقه ۴۹: بازیکنان سیرجان صاحب یک ضربه آزاد شدند که توپ اول را کوثر عنبری دفع کرد، اما در ادامه بار دیگر توپ روی دروازه سپاهان آمد و رها یزدانی با یک دبل سیو اجازه باز شدن دروازه را نداد.

*دقیقه ۵۲: ضربه غافلگیر کننده فهمینه ارزانی را رها یزدانی به بهترین شکل دفع کرد.

*دقیقه ۶۲: شهرداری سیرجان صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که این توپ با برخورد به بازیکنان سپاهان راهی کرنر شد.

*دقیقه ۶۸: هاجر دباغی روی پاس مرضیه دباغی توانست گل سوم سپاهان را به ثمر برساند، اما این گل به دلیل قرار گرفتن مهاجم سپاهان در موقعیت آفساید، مردود اعلام شد.

*دقیقه ۸۴: حمله خطرناک و همه‌جانبه سیرجانی‌ها با واکنش خوب و موقع رها یزدانی راهی به جایی نبرد.

*دقیقه ۸۶: کرنر ارسالی و خطرناک سیرجانی‌ها با ضربه سر فاطمه عادلی به موقع دفع شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =