• ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۶
  • کد خبر: 23745
  • readingTime: ۱ دقیقه
بیان محمودی / فوتبال زنان / تیم فوتبال بانوان سپاهان

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: بازیکنان ما در هیچگاه در شب و زیر نور غیرطبیعی بازی نکرده بودند و این کمی بازی را به هم ریخت.

به گزارش خبرنگار ایراسین، بیان محمودی، سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان پس از برد ۴ بر ۱ این تیم مقابل تیم هیات البرز ضمن تشکر از مدیرعامل باشگاه سپاهان به خاطر برگزاری بازی تیم بانوان سپاهان در ورزشگاه نقش جهان اظهار کرد: دو نیمه متفاوت داشتیم و اصلی‌ترین دلیل این تفاوت و شروع نامطلوب نیمه اول این بود که ۵۵ روز از لیگ فاصله داشتیم و دوم فروردین تمرین را شروع کردیم و این باعث شد بازیکنان از شرایط بازی دور باشند.

وی ادامه داد: بعد از تعویض‌هایی که انجام دادیم، نتیجه متفاوت شد و خوشبختانه این تغییرات در تیم جواب داد و به یک برد قاطع ۴ بر ۱ رسیدیم. اصلی‌ترین دلیل ضعف در دفاع دوری چند روزه بازیکنان از شرایط بازی و تمرینات بود.

محمودی تصریح کرد: بازیکنان ما در هیچگاه در این ساعت از روز و زیر نور غیرطبیعی بازی نکرده بودند و این کمی بازی را به هم ریخت.

وی درباره مصدومیت هاجر دباغی توضیح داد: پزشک تیم معتقد بود بهتر است بازی نکند و هاجر به اصرار خودش بازی کرد؛ او از ناحیه ساق پا آسیب دیده است.

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان در پاسخ به پرسش خبرنگار ایراسین در خصوص وضعیت فروغ موری گفت: این بازیکن در نیم فصل به ما اضافه شد و اسیب دیدگی جدی را پشت سر گذاشته اما باید زمان بگذرد که به تیم اضافه شود و در آینده از او بیشتر استفاده می‌کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =