• ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۲
  • کد خبر: 24032
  • readingTime: ۱ دقیقه
کوثر عنبری

بازیکنان تیم فولاد مبارکه سپاهان گفت: از کادر حرفه‌ای باشگاه فولاد مبارکه سپاهان تشکر می‌کنم، در بازی برابر شهرداری سیرجان با کسب سه امتیاز توانستیم جواب زحماتشان را بدهیم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان امشب، سه شنبه و در قالب هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه نقش جهان میزبان شهرداری سیرجان بود که این بازی با نتیجه دو بر یک به سود طلایی پوشان به پایان رسید.

کوثر عنبری، بازیکن تیم فوتبال سپاهان پس از این بازی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از کادر حرفه‌ای باشگاه فولاد مبارکه سپاهان تشکر می‌کنم. در این بازی با کسب سه امتیاز توانستیم جواب زحماتشان را بدهیم.

وی افزود: شهرداری سیرجان مدعی قهرمانی است و در بازی رفت پایاپای این تیم بازی کردیم و حقمان در آن بازی باخت نبود. اما در این بازی با تمرین‌هایی که داشتیم، توانستیم نتیجه را از آن خود کنیم.

نظری درباره شرایط بازی توضیح داد: سپاهان در فوتبال بانوان باشگاه اولین‌ها است و بسیاری از اتفاقات بزرگ در این باشگاه برای اولین بار رخ می‌دهد. بازی در ورزشگاهی نظیر نقش جهان نیز برای اولین بار در فوتبال بانوان رخ داده و زمین این ورزشگاه می‌تواند برای دیگر بازیکنان سخت باشد و شاید بازیکنان سیرجان به خاطر شرایط چمن کم آورده باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =