• ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۲
  • کد خبر: 22029
  • readingTime: ۱ دقیقه
بانوان

در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان ایران تیم فولاد مبارکه سپاهان و ذوب آهن اصفهان تن به تساوی دادند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، روز پانزدهم بهمن‌ماه ۱۴۰۰، در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان ایران و در دربی اصفهان تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و ذوب آهن به میزبانی ورزشگاه صفاییه مبارکه به تساوی صفر بر صفر رضایت دادند.

مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ایران از نزدیک نظاره‌گر این بازی بود.

تیم فوتبال خاتون بم میزبان تیم ملی‌پوشان شهرکرد بود و مقابل میهمانش با نتیجه پرگل ۱۷ بر صفر پیروز شد تا با ۲۱ امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به شهرداری سیرجان به صدر جدول رده‌بندی صعود کند.

در دیگر بازی مهم این هفته شهرداری سیرجان با ۹ گل سارگل بوشهر را شکست داد و با ۱۹ امتیاز در رده دوم ایستاد.

همچنین دیدار تیم‌های پالایش گاز ایلام با همیاری آذربایجان غربی به تعویق افتاد.

تساوی دربی فوتبال بانوان اصفهان

نتایج هفته هشتم لیگ‌برتر فوتبال بانوان:

فولاد مبارکه سپاهان صفر-ذوب‌آهن اصفهان صفر

سارگل بوشهر صفر - شهرداری سیرجان ۹

نماینده البرز یک - زارع باتری سنندج ۲

خاتون بم ۱۷ - ملی‌پوشان شهرکرد صفر

کیان نیشابور یک - ملوان بندرانزلی ۲

بیان محمودی سرمربی تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان پس از تساوی در دربی اصفهان گفت: در بازی امروز مالک توپ و میدان بودیم و حتی به گل رسیدیم، اما گل ما آفساید گرفته شد، در یک صحنه یک پنالتی روی بازیکن ما اعلام نشد، من با چشم‌های خودم دیدم که خطای پنالتی رخ داد اما داور خطایی نگرفت و صحنه را ندید.

وی ادامه داد: بازیکنان ذوب‌آهن در زمان بازی وقت‌کشی کردند، ما می‌توانستیم برنده بازی باشیم، حتی توانایی زدن دو گل نیز داشتیم اما این اتفاق رخ نداد، امیدوارم در ادامه راه ۲ امتیاز از دست رفته را جبران کنیم.

بیان محمودی با اشاره به غیبت ۷ بازیکن تیم فولاد مبارکه سپاهان اظهار داشت: چند بازیکن ملی‌پوش ما در اردوی تیم ملی در هند مبتلا به کرونا شدند و چند بازیکن دیگر نیز دچار مصدومیت شدند که برنامه‌های ما را به هم ریخت، امیدوارم به حال باشگاه ما فکری شود، در بازی امروز تنها ۱۴ بازیکن در اختیار داشتم.

سرمربی فولاد مبارکه سپاهان در پایان بیان داشت: با وجود اینکه مقابل ذوب آهن مساوی کردیم از بچه‌ها راضی هستم، با وجود اینکه در زدن ضربات آخر مشکل داشتیم اما تیم عملکرد خوبی داشت.

تساوی دربی فوتبال بانوان اصفهان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =