• ۱۴ شهریور ۱۴۰۴ - ۱۰:۳۰
  • کد خبر: 76568
  • زمان مطالعه: ۱ دقیقه
کویتی

آتیه فولاد نقش جهان با ورود به عرصه دیجیتال و راه‌اندازی بازارگاه‌های آنلاین، برنامه دارد کل زنجیره فروش خرده‌فروشی گروه فولاد مبارکه را مدیریت و یکپارچه کند. مهدی کویتی، مدیرعامل این شرکت، در گفت‌وگو با ایراسین تاکید کرد: این پروژه تحول‌آفرین نه‌تنها فروش آنلاین محصولات را گسترش می‌دهد، بلکه کارایی زنجیره تأمین را بهبود می‌بخشد و تجربه‌ای نو در مدیریت فروش و بازرگانی فولاد کشور ایجاد خواهد کرد.

مهدی کویتی، مدیرعامل آتیه فولاد نقش جهان، در حاشیه هفدهمین نمایشگاه متالکس اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین، درباره نقش این نمایشگاه‌های در هم‌افزایی بیشتر صنعت فولادکشور گفت: «این نوع رویدادها می‌توانند به معرفی تخصص‌های مرتبط با صنعت فولاد کمک کنند و در حوزه بازاریابی، تأمین قطعات یدکی و مواد اولیه مؤثر باشند. چنین گردهمایی‌هایی می‌توانند به توسعه زنجیره فولاد و شرکت‌های فولادی کشور کمک کنند و ما نیز انتظار دستاوردهای خوبی داریم.»

او با اشاره به ضرورت ارتقای تاب‌آوری صنعت فولاد در شرایط ناترازی انرژی افزود: «تولید فولاد بدون انرژی ممکن نیست و در سال ۱۴۰۴ تأمین برق و گاز به ویژه در پاییز و زمستان یکی از چالش‌های اصلی صنعت فولاد است. فولاد مبارکه با ساخت نیروگاه‌های سیکل ترکیبی و خورشیدی توانسته بخشی از نیاز خود را تأمین کند، اما همچنان این موضوع یک چالش مهم به شمار می‌رود. امیدواریم با تدابیر گروه فولاد مبارکه، از جمله تحول دیجیتال و کاهش هزینه‌های انرژی، این مشکل برطرف شود.»

کویتی درباره فعالیت‌های شرکت آتیه فولاد نقش جهان توضیح داد: «این شرکت در حوزه‌های مختلف گروه فولاد مبارکه، از جمله بازرگانی و تولید، به توسعه زنجیره کمک کرده و در بخش انرژی نیز نقش داشته است. هدف ما تبدیل این گروه به یک هلدینگ تخصصی بازرگانی در چارچوب سیاست‌های مدیرعامل فولاد مبارکه است. در همین راستا، بازیابی ضایعات گروه فولاد مبارکه را آغاز کرده‌ایم و در مزایده‌های اخیر شرکت کرده‌ایم. همچنین برنامه‌ریزی دقیقی برای توسعه بازرگانی انجام شده و با حمایت مدیرعامل محترم فولاد مبارکه، آتیه فولاد نقش جهان به یک هلدینگ تخصصی بازرگانی تبدیل خواهد شد.»

وی با اشاره به ضرورت تحول دیجیتال در حوزه فروش محصولات گفت: «برنامه‌هایی برای راه‌اندازی بازارگاه‌ها و پلتفرم‌هایی داریم که فروش‌های خرده‌فروشی گروه متیل را مدیریت کنند. این پروژه از امسال آغاز شده و فروش آنلاین در گروه متیل شکل گرفته است که می‌تواند به توسعه خرده‌فروشی گروه فولاد مبارکه کمک شایانی کند. این پلتفرم نه تنها فروش خرده‌فروشی، بلکه کل زنجیره STF گروه فولاد مبارکه را مدیریت خواهد کرد. همکاری با گروه ایریسا و شرکت‌های فعال در حوزه دیجیتال برای راه‌اندازی بازارگاه فروش آنلاین ضروری است. عملیات اجرایی این پروژه آغاز شده و به صورت آزمایشی در شرکت آهن و فولاد اجرا شده است؛ به تدریج تا پایان سال سایر شرکت‌های گروه متیل نیز به این پلتفرم اضافه خواهند شد و بازار آنلاین گروه متیل تا پایان سال به طور کامل عملیاتی خواهد شد.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =