کویتی

مدیرعامل آتیه فولاد نقش جهان در حاشیه هفدهمین نمایشگاه متالکس اصفهان با تأکید بر نقش مؤثر این نمایشگاه‌ها در توسعه زنجیره فولاد کشور، از برنامه‌های شرکت خود برای تقویت بازرگانی و بازیابی ضایعات گروه فولاد مبارکه و همچنین اجرای طرح تحول دیجیتال با راه‌اندازی بازارگاه‌های فروش آنلاین خبر داد و ناترازی انرژی را یکی از چالش‌های اصلی صنعت فولاد برشمرد.

مهدی کویتی، مدیرعامل آتیه فولاد نقش جهان در حاشیه هفدهمین نمایشگاه متالکس اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: این نوع نمایشگاه‌ها می‌توانند نقش بسیار مؤثری در معرفی تخصص‌های مرتبط با فولادها داشته باشند و به نوعی در حوزه بازاریابی، تأمین قطعات یدکی و مواد اولیه داشته باشد، همچنین به نوعی یک گردهمایی‌های تخصصی که می‌تواند به توسعه زنجیره فولاد مبارکه و شرکت‌های فولادی کشور کمک کند، فکر می‌کنم ما هم در این غرفه بتوانیم دستاوردهای خوبی داشته باشیم.

وی در ادامه درباره مسئله ناترازی انرژی افزود: یکی از موضوعات مهم صنعت فولاد کشور است؛ به هر حال تولید فولاد بدون انرژی ممکن نیست، در ۱۴۰۴ مسئله تأمین انرژ چه برق و چه در فصل پاییز و زمستان گاز، یکی از مشکلات اصلی فولاد کشور است، فولاد مبارکه در تأمین انرژی پیشتاز بوده و توانسته با ساخت نیروگاه‌های سیکل ترکیبی و خورشیدی بخشی از نیاز خود را تأمین کند، اما همچنان این موضوع یک چالش مهم در حوزه فولاد کشور است؛ امیدواریم با تدابیری که گروه فولاد مبارکه در زمینه‌های مختلف، از جمله تحول دیجیتال و کاهش هزینه‌های انرژی اندیشیده شده، این مسئله برطرف شود، در سال‌های گذشته هم اقدامات قابل توجهی در این زمینه انجام شده است.

مدیرعامل آتیه فولاد نقش جهان درباره فعالیت‌های شرکت آتیه فولاد نقش جهان بیان کرد: این شرکت در حوزه‌های مختلف گروه فولاد مبارکه همچون بازرگانی و تولید کمک‌هایی به زنجیره گروه فولاد مبارکه داشته و در بخش انرژی نیز کمک‌هایی انجام داده است؛ هدف ما این است که این گروه را براساس سیاست‌های مدیرعامل گروه فولاد مبارکه به یک گروه تخصصی بازرگانی در هلدینگ فولاد مبارکه تبدیل کنیم، در همین راستا فعالیت‌هایی از جمله بازیابی ضایعات گروه فولاد مبارکه را آغاز کرده‌ایم و در مزایده‌های اخیر شرکت کردیم و در این حوزه به طور تخصصی وارد خواهیم شد، همچنین برنامه‌ریزی دقیقی برای حوزه بازرگانی انجام شده است و با حمایت مدیرعامل محترم فولاد مبارکه، امیدواریم آتیه فولاد نقش جهان تبدیل به یک هلدینگ تخصصی در حوزه بازرگانی گروه فولاد مبارکه شود.

کویتی در رابطه با طرح تحول دیجیتال نیز توضیح داد: ما برنامه‌هایی برای راه‌اندازی بازارگاه‌ها و پلتفرم‌هایی داریم که فروش‌های خرده‌فروشی را در گروه متیل را مدیریت کنند. این پروژه از امسال آغاز شده و فروش‌های آنلاین در گروه متیل شکل گرفته است که می‌تواند به توسعه خرده‌فروشی گروه فولاد مبارکه کمک شایانی کند، این پلتفرم نه تنها حوزه خرده‌فروشی، بلکه کل زنجیره STF گروه فولاد مبارکه را در نظر می‌گیرد و مدیریت می‌کند؛ در این مسیر همکاری با گروه ایریسا و شرکت‌های فعال در حوزه تحول دیجیتال ضروری است تا بتوانیم بازارگاه فروش آنلاین گروه فولاد مبارکه را راه‌اندازی کرده و تحولی در فروش محصولات در سطح خرده‌فروشی ایجاد کنیم، عملیات اجرایی این پروژه آغاز شده و به صورت آزمایشی در شرکت آهن و فولاد اجرا شده است و به تدریج سایر شرکت‌های گروه متیل تا پایان سال به این پلتفرم اضافه خواهند شد و بازار آنلاین گروه متیل تا پایان سال به طور کامل عملیاتی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =