امیر افلاکی، مدیر پشتیبانی و بازاریابی فولادمبارکه در حاشیه نشست هم‌اندیشی مدیران عامل مراکز خدماتی فولاد مبارکه در استان‌ها به اهمیت مراکز خدماتی شرکت فولاد مبارکه اشاره کرد و به ایراسین گفت: این مراکز به عنوان ابزارهای اصلی شرکت در مدیریت شبکه توزیع خرده‌فروشی فعالیت می‌کنند و از سال‌های گذشته بر توزیع مویرگی محصولات فولادی در بازارهای تخت تمرکز دارند. شرکت فولاد مبارکه با تأسیس این مراکز در تمامی استان‌های کشور، توانسته نیازهای اصناف و صنایع خرد را تامین کند.

در حال حاضر، ظرفیت‌های قابل توجهی در این مراکز شکل گرفته است که نقش مهمی در توزیع محصولات در سراسر کشور ایفا می‌کند. بسیاری از صنوف، به دلیل عدم امکان تأمین محصولات از طریق مکانیزم‌های معمول مانند بورس، با مشکل مواجه بودند، اما با ظرفیت‌های ایجاد شده در مراکز خدماتی فولاد مبارکه، امکان تأمین نیاز این شرکت‌ها و صنوف فراهم شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =