• ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
  • کد خبر: 51879
  • readingTime: ۱ دقیقه
هفتم مهر روز اتش نشان گرامی باد

عکس:مجتبی جهان بخش

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از برقراری بیش از ۲۴ هزار تماس با سامانه ۱۲۵، برپایی ۱۵ هزار چادر در باغ فدک و وقوع ۲۴۵ مورد حادثه از ۲۶ اسفند سال گذشته تا ۱۳ فروردین سال جاری در شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محمد شریعتی اظهار کرد: از تاریخ ۲۶ اسفند سال گذشته تا ۱۳ فروردین سال جاری ۲۴ هزار و ۵۰۵ مورد تماس با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی برقرار، ۱۵ هزار و ۹۵ چادر در باغ فدک برپا و ۲ هزار و ۴۱۹ پیک‌نیک و وسایل گرمایشی از چادرهای مسافران خارج شده است.

وی با اشاره به استقرار یک هزار و ۴۳۸ نیروی آتش‌نشان در سه شیفت در باغ فدک افزود: در این مدت، هشت حادثه گاز گرفتگی در باغ فدک گزارش شد و حادثه دیدگان نجات یافتند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تعداد افراد اسکان یافته در مکان‌های سرپوشیده از جمله ورزشگاه‌ها طی بازه زمانی مذکور را ۲ هزار و ۲۰۷ نفر دانست و اظهار کرد: با توجه به جاری شدن آب در رودخانه زاینده‌رود، ۸۲ نیروی غواص در حاشیه زاینده‌رود مستقر بودند. همچنین پنج حادثه در کنار زاینده‌رود گزارش و با کمک آتش‌نشانان غواص مرتفع شد.

وی ادامه داد: به طور کلی در این بازه زمانی، ۲ هزار و ۹۶۰ نیروی آتش‌نشان در سطح شهر فعال بودند و طی این مدت ۲۴۵ مورد حادثه و ۱۹۵ مورد حریق رخ داد و ۴۰۰ خدمات ایمنی توسط سازمان آتش‌نشانی انجام شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =