تاجمیر

مدیرعامل هلدینگ فولادمتیل گفت: اقدامات مسئولیت اجتماعی این شرکت در دو بخش ساختاری و اجرایی صورت گرفته است.

محمدتاجمیرریاحی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین با اشاره به اینکه فعالیت‌ها در راستای مسئولیت اجتماعی در دو بخش انجام شده است اظهار کرد: در بخش برنامه‌ریزی و ساختاری اقداماتی که انجام شده شامل تشکیل مستمر جلسات کمیته مسئولیت‌های اجتماعی شرکت با حضور مدیران، تدوین نظام جامع مسئولیت‌های اجتماعی هلدینگ فولاد متیل، تدوین نظام مشارکت کارکنان در امور داوطلبانه، تصویب بودجه مسئولیت‌های اجتماعی در سطح هلدینگ و شرکت‌های تابعه می‌شود.

وی با اشاره به بخش دیگر فعالیت‌ها در قالب اقدامات اجرایی، تصریح کرد: کمک به ساخت مدارس در مناطق محروم استان خوزستان، کمک مستمر به خیریه‌های شاخص کشور از جمله آبشار عاطفه‌ها، کهریزک و… با خرید تجهیزات پزشکی، ارزاق و… از جمله این اقدامات است.

مدیرعامل هلدینگ فولادمتیل تأمین تجهیزات پزشکی برای بیمارستان مفید تهران، مشارکت سالانه در آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد، مشارکت کارکنان برای خرید تعدادی ویلچر برای توان‌خواهان طی سال‌های گذشته و کمک به قربانیان بلایای طبیعی از جمله سیل، زلزله و… را از دیگر اقدامات برشمرد و گفت: عمل به مسئولیت اجتماعی در واقع احساس مسئولیت به جامعه و توسعه انسانی است.

وی در خصوص تجهیزات پزشکی گفت: این تجهیزات شامل تخت، تشک مواج، الکتروشوک خیریه کهریزک، ویدئو برونکوسکوپ بیمارستان کودکان مفید تهران و … بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =