نفت سپاهان

مدیرعامل شرکت نفت سپاهان گفت: در حوزه صادرات و ارزآوری شرکت نفت سپاهان فعالیت‌های خوبی صورت گرفته است و در حال حاضر با تمام ظرفیت اسمی در حال فعالیت هستیم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، امین دهقان ظهر چهارشنبه در آئین بهره برداری از انبارهای شهید سید رضی موسوی اظهار کرد: امروز جنگ اقتصادی مبتلا به ما است، شرکت نفت سپاهان در بخش تولید با تمام ظرفیت در حال فعالیت است.

وی افزود: در بخش تورم نیز از آنجایی که شرکت نفت سپاهان صادرات محور است کمک خوبی به مهار تورم داشته است.

مدیرعامل شرکت نفت سپاهان با بیان اینکه اخیراً در حوزه صادرات و ارزآوری فعالیت‌های خوبی صورت گرفته است، تصریح کرد: بهره برداری از انبارهای شهید سید رضی موسوی نیز در این راستا است.

امروز انتخابات برای ما ضامن امنیت است

همچنین حجت‌الاسلام باقریان امام جمعه شاهین شهر نیز در این آئین ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: ما انتخابات ۱۱ اسفند را پیش رو داریم و همه باید در این زمینه احساس تکلیف کنیم.

وی گفت: ما بزرگ شدگان مکتبی هستیم که پیشرفت دنیایی، تسلط بر طبیعت، امور اخروی و … را به علم گره زده و دنیا را از آخرت جدا نمی‌داند.

امام جمعه شاهین شهر با اشاره به اینکه با مطالعه تاریخ در می‌یابیم که تا ۷۰۰ سال بعد از ظهور اسلام، اروپایی‌ها علم را نمی‌پذیرفتند، افزود: این در حالی است که در جنگ‌های صلیبی که قرآن به دست آنها افتاد، این مسأله را باور کردند.

وی با بیان اینکه در شرکت نفت سپاهان به رغم همه سختی‌ها، بمباران‌ها و فشارها خوش درخشیده است، گفت: این موفقیت‌ها برآیند قرآن است، مسؤولان همراه با عرفان، قرآن و معنویت ثابت کردند می‌توان موفق بود.

حجت‌الاسلام باقریان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب دانشمندترین رهبر دنیا است، ادامه داد: رهبر کبیر انقلاب پدر شهید و رهبر معظم انقلاب جانباز است و این امر بیانگر طلایه دار بودن رهبران ما در جنگ است.

وی با بیان اینکه حفظ صنعت به ویژه صنعت نفت در کشور به همت مردم ایران پس از انقلاب بسیار خوب بوده و امروز به موفقیت و رونق رسیده است، ادامه داد: ما در چینش صنایع، دانشگاه‌ها و … در کشور الگویی نداشتیم و روی پای خود ایستادیم.

امام جمعه شاهین شهر با بیان اینکه امروز انتخابات برای ما ضامن امنیت است، ابراز کرد: باید با تمام قدرت در انتخابات مشارکت کنیم و کاستی‌ها را بهانه قرار ندهیم.

به دنبال انفجار در خطوط گاز سه استان گازرسانی به اصفهان ۵۰ درصد کاهش یافت

همچنین سید محمدرضا کاظمی طبا، فرماندار شاهین شهر و میمه نیز در این آئین ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: اگر امام نبود این استقلال، جمهوریت و خودباوری حتماً نبود، ایران عزیزی که امروز ما به تک تک نعمات آن می‌بالیم از جمله نفت سپاهان، پالایشگاه اصفهان، نفت جی و … را داریم و اگر انقلاب نبود این ظرفیت‌ها حتماً از سوی مستشاران هدایت می‌شد.

وی گفت: رتبه هشت هوا و فضا جهان، اولین جت کوثر به پرواز در می‌آید نشان از خود باوری است، جز چهار کشور برتر تولید علم، سلول‌های بنیادی و سومین کشور در حوزه نانو تکنولوژی است به معنای این است که ما می‌توانیم.

فرماندار شاهین شهر و میمه با بیان کار دشمن دشمنی کردن است، ادامه داد: دشمن در شب گذشته در خطوط لوله گاز در سه استان با هماهنگی در پالایشگاه، نیروگاه و صنعت استان داشتیم خیلی مردم مورد اذیت قرار نگرفتند، کاهش ۵۰ درصدی گازرسانی به اصفهان را داشتیم اما مردم احساس کمبود گاز نداشتند.

وی گفت: سرمایه‌گذاری دشمن برای حوزه اقتصادی جدی است و امیدواریم فرماندهان اقتصادی این برهه را به خوبی بگذرانند.

کاظمی طبا در خصوص انتخابات ۱۱ اسفند ماه ابراز کرد: تک تک ما وظیفه داریم از حق خودمان و جمهوریت نظام دفاع کنیم و پای حق خودمان بایستیم، برای اینکه اپوزیسیون قدرتمند نباشد دشمن به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات است.

وی با بیان اینکه در دوره قبلی میزان مشارکت در شهرستان شاهین شهر ۳۶ درصد و در کشور حدود ۴۲ درصد بود، افزود: از مهم‌ترین دلایل آن ویروس کرونا بود و دیگر دلیل آن عدم اعتماد مردم به مسؤولان بود.

فرماندار شاهین شهر و میمه با بیان اینکه تبلیغات انتخابات از سوم اسفندماه آغاز می‌شود، افزود: با حضور تمام قد مردم در انتخابات اقتدار ایران را پررنگ‌تر خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =