• ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۸
  • کد خبر: 49445
  • readingTime: ۲ دقیقه
وزیر بهداشت

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: پیشرفت‌های حوزه سلامت از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است به طوریکه بسیاری از بیماران خارجی علاقه‌مند درمان در ایران هستند.

به گزارش ایراسین، بهرام عین اللهی روز جمعه در حاشیه سفر به زاهدان اظهار کرد: اکنون به نقطه‌ای رسیده ایم که بهترین درمان‌های منطقه در جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود و بسیاری از افراد علاقه دارند که برای درمان به جمهوری اسلامی ایران بیایند و درمان خود را انجام دهند.

وی ادامه داد: همه تخصص‌ها، فوق تخصص‌ها انواع و اقسام دستگاه‌های پیشرفته در جمهوری اسلامی ایران در حوزه سلامت مشغول به کار است بنابراین ما وظیفه داریم که در همه کشور عدالت ایجاد کنیم به ویژه در سیستان و بلوچستان این کار باید به شکل مضاعف انجام بگیرد.

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه در یک محرومیت تاریخی وجود دارد عنوان کرد: بنابراین یک کار جهادی کار شبانه روزی در استان باید انجام بگیرد تا بتوانیم به نقطه‌ای که لازم است برسیم.

وی به بازدیدهایی که از بیمارستان خاتم الانبیا و علی بن ابیطالب (ع) زاهدان انجام داده بود اشاره کرد و افزود: خوشبختانه در این بازدیدها متوجه شدیم اساتید و کارکنان بسیار علاقه مند در بخش‌های مختلف مشغول به کار هستند و به شکل خیلی خوبی به مردم خدمت می‌کنند.

عین اللهی تصریح کرد: امروز افتتاح ۱۶ طرح محرومیت زدایی در حوزه بهداشت درمان انجام شد که این کار نیز ادامه خواهد داشت و این تحول در این مدت به ویژه در دولت مردمی سیزدهم به شکل مضاعفی در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه برای ما قابل قبول نیست که هیچ فردی از سیستان و بلوچستان برای درمان به استانی دیگر برود عنوان کرد: تمامی امکانات در این استان باید فراهم شود به همین منظور دستگاه‌های پیشرفته در مرکز استان به بهره برداری رسیده است.

وزیر بهداشت عنوان کرد: مردم سیستان و بلوچستان باید در خود این استان خدمات درمانی دریافت کنند و این خدمات عمدتاً برای مردم باید به شکل رایگان به ویژه در مناطق محروم انجام شود.

وی در رابطه با جذب نیروهای متخصص نیز گفت: تاکنون در این زمینه کارهای خوبی انجام شده و در واقع سقف پرداخت برداشته شده است.

بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به اتفاق جمعی از معاونان و مسؤولان این وزارتخانه، امروز دوشنبه وارد زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان شد.

در این سفر، معاونان آموزشی و بهداشت، دستیار رسانه‌ای وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی، مدیرکل منابع انسانی و مشاور اجرایی معاونت درمان وزارت بهداشت، دکتر عین اللهی را همراهی می‌کنند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بخش آی سی یو بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان بازدید کرد و با عیادت از بیماران بستری در این بخش در جریان روند درمان آنان قرار گرفت.

وی در سفر یک روزه خود به سیستان و بلوچستان علاوه بر افتتاح چند طرح حوزه بهداشت و درمان استان، نشست‌هایی هم با رؤسا و مسؤولان دانشگاه‌های علوم پزشکی سیستان و بلوچستان برگزار می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =