جلیل سالاری

معاون وزیر نفت با بیان اینکه از مردم می‌خواهیم امروز کمتر به جایگاه‌خای سوخت مراجعه کنند، گفت: با تشکیل تیم‌های فنی سعی داریم مشکل سوخت رسانی را برای تمامی جایگاه ها تاپایان امروز برطرف کنیم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، جلیل سالاری در گفت‌وگوی ویژه خبری اظهار کرد: امروز چالشی را در مسیر کارت خوان‌های برخی از جایگاه عرضه سوخت در سراسر کشور داشتیم که طبق پیگیری‌های ما ۶۰ درصد جایگاه را شامل می‌شد.

وی افزود: البته ما تجربه این شرایط را داشته‌ایم و از این تجربیات برای امروز استفاده کردیم، از این رو ارتباط را با جایگاه‌هایی که دچار مشکل شده بودند، قطع کردیم.

رئیس شرکت ملی پالایش و پخش فرآروده‌های نفتی گفت: با تشکیل تیم‌های فنی که هم اکنون به جایگاه‌ها مراجعه می‌کنند تا سوخت رسانی را به صورت دستی فعال کنند سعی داریم تا ساعات آینده همه مجاری عرضه را فعال کنیم.

وی با بیان اینکه سیستم سوخت رسانی به صورت آفلاین است، تصریح کرد: هیچ گونه مشکلی در سهمیه سوخت کارت‌ها ایجاد نمی‌شود و به محض برطرف شدن مشکل دوباره سهمیه‌ها برقرار خواهد شد.

سالاری با بیان اینکه از شهروندان می‌خواهیم در صورت امکان امروز کمتر به جایگاه‌های سوخت مراجعه کنند، ادامه داد: هم اکنون روی مشکل تمرکز داریم و سعی داریم جایگاه‌هایی که بیشترین متقاضی را دارند فعال کنیم تا عرضه سوخت متوقف نشود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =