کلاهبرداری با رمزارز

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: امسال در حوزه کلاهبرداری فضای مجازی ۸۲ درصد پرونده‌های تشکیل شده افزایش داشت و قدرت کشف ما در این فضا ۱۰۰ درصد افزایش داشته است‌.

سردار مهدی معصوم بیگی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین با اشاره به اینکه عمده زمینه‌های کلاهبرداری در فضای مجازی اطلاع نداشتن مردم از شگردهای کلاهبرداری مانند فیشینگ است، اظهار کرد: امسال در این حوزه ۸۲ درصد پرونده‌های تشکیل شده افزایش داشت و قدرت کشف ما در این فضا ۱۰۰ درصد افزایش داشته است‌.

وی افزود: فعالیت‌های از قبیل فروش اسلحه و مهمات غیر مجاز، بداخلاقی‌ها و تبلیغات این حوزه، نظارت بر کسب و کارهای اینترنتی، قماربازی، فروش کالاهای ممنوعه و اقدامات اراذل اوباش در فضا مجازی به صورت ویژه توسط پلیس فتای استان در حال رصد است و اخیرا در یک اقدام بالغ بر ۵۰ نفر اراذل و اوباش دستگیر شدند و در همین راستا پلیس فتای اصفهان جایگاه موفقترین پلیس فتا در سطح کشور را کسب کرد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اقدامات این فرماندهی در حوزه راهنمایی و رانندگی اشاره کرد و گفت: بر اساس اقدامات صورت گرفته طی ۱۱ ماه گذشته با ۳۳۴ جان باخته، شاهد پنج درصد کاهش جان باخته تصادفات درون شهری نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده ایم که از این تعداد ۱۴۷ فوتی های راکبان موتور سیکلت و ۱۱۲ نفر عابر پیاده بوده‌اند.

افزایش میزان تصادفات درون شهری و الزام ارتقا فرهنگ رانندگی

وی اضافه کرد: استان اصفهان در ۱۱ ماه گذشته ۱۲ هزار و ۵۹۰ مجروح ناشی از تصادفات درون شهری دارد که نشان می‌دهد باید فرهنگ راهنمایی و رانندگی ارتقا یابد.
سردار معصوم بیگی گفت: در حوزه برون شهری در ۱۱ ماه سال جاری ۹درصد کاهش جانباخته نسبت به مدت مشابه سال گذشته وجود دارد و بیشترین تعداد جانباختگان مربوط به محور بزرگراه اصفهان-کاشان است.
وی خاطرنشان کرد: فرماندهی انتظامی استان در حوزه فرهنگساری رانندگی تفاهم نامه ای با آموزش و پرورش منعقد کرد که بر اساس آن ۳۰ درصد دانش آموزان در قالب ۲ طرح "کلاهی برای زندگی" و "همیاران پلیس" آموزش لازم را در این خصوص خواهند دید.
فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: امسال بیش از ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار بار زنگ ۱۱۰ پلیس به صدا درآمده است که بخشی امداد خواهی و بخشی مشاوره و راهنمایی بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =