تشییع شهدا

پیکر شهید گمنام در شرکت فولاد مبارکه با حضور جمع کثیری از کارکنان این مجموعه تشییع شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، کارکنان شرکت فولاد مبارکه میزبان مهمانی از جنس آسمان بودند، سبکبالی که در آستانه شهادت حصرت فاطمه الزهرا(س)، بار دیگر ایثار و از خودگذشتگی را به جهادگران عرصه اقتصادی کشور یاد آوری کرد و با حضورش عطر معنوی را در این مجموعه بزرگ صنعتی پراکنده کرد.

محمد سامونی رئیس اداره امور فرهنگی فولاد مبارکه در مراسم عزاداری و روایت‌گری به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) با حضور آسمانی پیکر مطهر یکی از شهدای تازه تفحص شده در مسجد جامع شرکت فولاد مبارکه به خبرنگار ایراسین گفت: امروز کارکنان فولاد مبارکه رزق معنوی خود را دریافت کردند و مراسم خوبی را با حضور کارکنان شاهد بودیم.

مهمانی لاله‌ها در فولاد مبارکه/شهید گمنام روی دست کارکنان تشییع شد

وی با بیان اینکه حضور در آئین تشییع و وداع با پیکر شهدای هشت سال دفاع مقدس در واقع ره‌توشه‌ کارکنان فولاد مبارکه برای موفقیت در جهاد اقتصادی است، افزود: حضور در مراسم تشییع شهدا سنگر اول جهاد اقتصادی است که امروز به خوبی محقق شد.

همچنین حجت‌الاسلام نبوی، مسئول دفتر هماهنگی تبلیغات اسلامی فولاد مبارکه در حاشیه این آئین به خبرنگار ایراسین، گفت: امروز توفیق بزرگی شامل حال پرسنل شرکت فولاد مبارکه شد که میزبان شهید گمنام بودند چرا که توفیقی از این بالاتر در این ایام نداریم.

وی افزود: شهدا رفتند تا ما در آرامش زندگی و خدمت کنیم، پرسنل فولاد مبارکه نیز منتظر چنین روزی بودند تا با اشک خود میثاق جدیدی با شهدا ببندند و راهشان را ادامه دهند.

مسئول دفتر هماهنگی تبلیغات اسلامی فولاد مبارکه تصریح کرد: بارها تشییع شهدا را داشته‌ایم و تا هفته‌ها آثار آن را می‌بینیم و انشالله آثار تشییع امروز را برای همیشه خواهیم دید.

مهمانی لاله‌ها در فولاد مبارکه/شهید گمنام روی دست کارکنان تشییع شد

محسن طبیعی، مدیر گزینش و جانشین فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید موحدیان فولاد مبارکه نیز در حاشیه این آئین به خبرنگار ایراسین گفت: امروز روزی خوب و مهمانی خوب را در فولاد مبارکه بدرقه کردیم.

وی با بیان اینکه شهدا که جان و مال هر آنچه داشتند برای دین، نظام و انقلاب و امنیت در طبق اخلاص گذاشتند، گفت: امروز عطر دل انگیز شهدا در این کارخانه بزرگ که در صف اول جهاد اقتصادی است پیچیده شد و برای ما بار دیگر حال و هوای جبهه ‌ها را یادآوری کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =