لوله کشی

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از امضای تفاهم نامه طرح حمایتی لوله کشی گاز منازل مددجویان سازمان بهزیستی در راستای مسئولیت اجتماعی خبر داد.

به گزارش ایراسین، ابوالقاسم عسگری از امضای طرح حمایتی لوله کشی گاز منازل مددجویان بهزیستی در راستای مسئولیت های اجتماعی این شرکت خبر داد و افزود: طبق این تفاهم نامه هزینه لوله‌کشی منازل مددجویان بهزیستی در سقف مبلغ تعیین شده بطور رایگان توسط شرکت گاز استان اصفهان تامین و پرداخت خواهد شد.

عسکری با اشاره به اینکه خدمت به نیازمندان با الگو گرفتن از حضرت علی (ع) یک کار بسیار ارزشمند است و باعث خیر و برکت در زندگی می‌شود، تصریح کرد: این شرکت در راستای هدفمندی یارانه‌ها و مسئولیت‌های اجتماعی خود در سال ۱۴۰۱ بیش از ۹۸ هزار مددجوی سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) که مصرف بهینه را رعایت کردند از پرداخت گازبها معاف کرده است.

وی با اشاره به اینکه تمام رسالت و تلاش کارکنان این شرکت تامین ایمن و پایدار گاز طبیعی برای مردم شریف استان پهناور اصفهان است، افزود: با اقدامات متنوع و موثر شرکت گاز در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی خوشبختانه دستاوردهای ارزنده‌ای برای جامعه هدف استان حاصل شده است که ان شاءالله با امضای این تفاهمنامه برگ زرین دیگری در کارنامه کارکنان مسئولیت پذیر شرکت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی رقم خواهد خورد.

در ادامه نیز ناصر چاووشی مدیرکل سازمان بهزیستی اصفهان ضمن تشکر و حمایت های شرکت گاز استان از مددجویان و انعقاد این تفاهم نامه بیان کرد: شرکت گاز استان اصفهان جزء دستگاه‌های اجرایی پیشتاز و موثر در ارائه خدمات به مددجویان بوده و این خدمات اثر قابل توجهی بر زندگی مددجویان تحت پوشش این سازمان دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =