• ۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۱
  • کد خبر: 44900
  • readingTime: ۱ دقیقه
طلافروشی

قیمت طلا و سکه با وجود روند کاهشی روزهای ابتدایی هفته گذشته، اما در ادامه هفته با رشد قیمت دلار و انس جهانی طلا همراهی کرد.

به گزارش ایراسین به نقل از تجارت نیوز، قیمت طلا و سکه با وجود روند کاهشی روزهای ابتدایی هفته گذشته، اما در ادامه هفته با رشد قیمت دلار و انس جهانی طلا همراهی کرد. سکه‌های سنگین در نهایت یک کانال صعود کردند و بازار طلا هفته نخست آبان را با بازدهی مثبت به پایان رساند.

صعود سکه‌ بهار به کانال ۲۶ میلیونی

روز پنجشنبه چهارم آبان قیمت سکه امامی رشد ۲۰۰ هزار تومانی داشت. این قطعه با قیمت ۲۹ میلیون و ۴۹۲ هزارتومان معامله شد. سکه‌ بهار نیز با رشد ۳۹۶ هزار تومانی با قیمت ۲۶ میلیون و ۱۸۴ هزار تومان معامله شد.

در آخرین روز هفته گذشته نیم‌ و ربع سکه هر یک با رشد ۱۰۰ هزار تومانی به ترتیب با قیمت ۱۵ میلیون و ۵۵۰ و۱۰ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان معامله شدند.

سکه‌گرمی با ۱۵۰ هزار تومان افزایش قیمت با رقم پنج میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله شد.

روز پنجشنبه قیمت طلا نیز افزایش داشت. هر مثقال طلای ۱۸ عیار با ۸۰ هزار تومان رشد با رقم ۱۰ میلیون و ۷۲۶هزار تومان معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز افزایش ۱۷ هزار و ۳۰۰ تومانی داشت و به رقم دو میلیون و۴۷۶ هزار تومان رسید. هر گرم طلای دست دوم نیز با قیمت دو میلیون و ۴۴۳ هزار تومان معامله شد.

در چهارمین روز آبان حباب تمام قطعات سکه رشد داشت. حباب سکه‌های امامی ۵۹ هزار تومان،‌ سکه بهار ۲۶۳هزار تومان، نیم‌سکه ۳۳ هزار تومان، ربع‌ سکه ۶۷ هزار تومان و سکه گرمی ۱۳۴ هزار تومان رشد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =