• ۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۳
  • کد خبر: 44729
  • readingTime: ۱ دقیقه
طلافروشی

قیمت طلا و سکه گرچه دیروز روند یکدستی نداشت اما بیشتر قطعات سکه به ویژه در وزن‌های سنگین در روند خنثی و با قیمت روز یکشنبه معامله شدند. ثبات در بازار طلا در حالی رخ داد که قیمت دلار افزایش محدودی داشت.

به گزارش ایراسین به نقل از تجارت نیوز، در نخستین روز آبان، قیمت طلا و سکه با وجود اینکه دلار افزایش محدودی داشت، روندی نسبتا خنثی را تجربه کرد. دیروز با وجود ورود پول‌های جدید و رشد تقاضا به بازار طلا روند قیمت‌ها تغییر محسوسی نداشت.

فعالان بازار طلا معتقدند این بازار از ثبات نسبی خوبی برخوردار است و روند تقاضا در بازار طلا تغییری نکرده است. در آغاز هشتمین ماه سال، معامله‌گران بازار طلا همچنان روند تقاضا در این بازار را رکودی می‌دانند.

گفتنی است در لحظه نگارش این گزارش، انس جهانی طلا با کاهش پنج دلاری با قیمت ۱۹۷۷ دلار در حال معامله است. به نظر می‌رسد موضوع درگیری‌های حماس و اسرائیل که در روزهای نخست، اثر صعودی بر بازارهای جهانی داشت، تاثیرگذاری خود را بر بازارهای مالی از دست داده است.

بیشترین کاهش قیمت سهم نیم‌سکه شد

دیروز دوشنبه اول آبان ۱۴۰۲ قیمت سکه امامی بدون تغییر و با همان قیمت روز یکشنبه معامله شد. این قطعه روی رقم ۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان ایستاد. سکه‌ بهار نیز افزایش محدودی داشت و با قیمت ۲۵ میلیون و ۶۰۰ هزارتومان معامله شد.

در روز گذشته نیم‌سکه کاهش ۱۵۰ هزار تومانی داشت و با قیمت ۱۵ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان معامله شد. ربع سکه نیز با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی با رقم ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به فروش رسید. همچنین سکه گرمی همانند روز یکشنبه بدون تغییر و با همان قیمت پنج میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی معامله شد.

در نخستین روز آبان‌ماه، قیمت طلا نیز کاهش محدودی داشت. هر مثقال طلای ۱۸ عیار با ۱۰ هزار تومان افت با رقم ۱۰ میلیون و ۴۹۶ هزار تومان معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز کاهش سه هزار تومانی داشت و به رقم دومیلیون و ۴۲۳ هزار تومان رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =