• ۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵
  • کد خبر: 44701
  • readingTime: ۱ دقیقه
وزیر بهداشت

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از پوشش بیمه‌ای تعرفه خدمات روانشناسی در کشور خبر داد و گفت: تعرفه خدمات روانشناسی اکنون وارد سامانه‌های بیمه شده و بزودی سه خدمت درمان طب ایرانی در شورای عالی بیمه به تصویب می‌رسد.

به گزارش ایراسین به نقل از مهر، بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، روز دوشنبه در همایش بیمه سلامت در مرکز همایش‌های صداوسیما، اظهار داشت: امروزه جامعه پزشکی غصه‌ای دارد و آن، فجایع صهیونیست‌ها در غزه است.

وی افزود: جنایات رژیم صهیونیستی، مخالف همه قوانین و معاهدات بین المللی است و بیماران را می‌کشد و امروزه سلامت مردم غزه در مخاطره است.

وزیر بهداشت در ادامه این مراسم از مسئولان و مدیران بیمه سلامت تقدیر کرد و گفت: اگر کاری صورت گرفته، ناشی از هماهنگی دستگاه‌ها و نهادها بوده و مدال افتخار خدمت مربوط به یک نفر نیست.

وی افزود: امروزه قوی‌ترین حوزه سلامت منطقه مربوط به جمهوری اسلامی ایران است و این به خاطر تلاش نیروهای حوزه سلامت بوده است.

عین‌اللهی با اشاره به وجود ۱۸ هزار خانه بهداشت در کشور، گفت: متأسفانه بیمه‌های ما عمدتاً درمان محور هستند، در حالی که باید به سمت پیشگیری و بهداشت برویم.

وزیر بهداشت افزود: در اقصی نقاط کشور خدمات بهداشتی را داریم و شاهد توسعه کمی و کیفی خدمات در سطح کشور هستیم.

وی ادامه داد: ما دنبال پیشرفت سلامت در نظام نوین تمدن اسلامی هستیم.

عین‌اللهی افزود: افزایش پوشش بیمه‌ای، در دولت سیزدهم اتفاق افتاده است.

وزیر بهداشت، بر ارائه خدمات با کیفیت به مردم تاکید و تصریح کرد: امیدواریم بیمه‌ها بتوانند خدمات با کیفیت را به مردم ارائه بدهند.

وی افزود: ما باید به عنوان وزارت بهداشت، باید اطلاعات به روز از اقصی نقاط کشور داشته باشیم که فقط از طریق خدمات الکترونیک می‌توانیم موفق باشیم.

عین‌اللهی ادامه داد: برنامه تحولی ما، عدالت و تعالی نظام سلامت در کشور است.

وی افزود: ۱۵ هزار تخت بیمارستانی بهره برداری شده و ۷ هزار تخت نیز تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.

وزیر بهداشت گفت: ۴۷ مرکز درمان ناباروری جدید در این دو سال راه اندازی شده و امروز استانی را نداریم که فاقد مرکز درمان ناباروری باشد.

وی افزود: امسال، طرح اصلی ما برنامه سلامت خانواده است و باید برای هر ایرانی با کد ملی یک پرونده سلامت ایجاد کنیم.

عین‌اللهی به تأسیس صندوق بیماری‌های خاص اشاره کرد و گفت: تأسیس این صندوق، مشکلات بیماران خاص و صعب العلاج را تا حدود زیادی حل کرده است.

وی به اجرای طرح دارویاری اشاره کرد و افزود: اگر این طرح اجرا نمی‌شد، امروز نمی‌توانستیم داروهای مورد نیاز مردم را تأمین کنیم.

وزیر بهداشت همچنین از پوشش بیمه‌ای تعرفه خدمات روانشناسی خبر داد و گفت: این خدمت اجرایی شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =