شرکت ورق خودرو

مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال‌بختیاری گفت: تولید۶ماهه ابتدای امسال شرکت ورق خودرو چهار محال بختیاری با افزایش ۳۶ درصدی نسبت به شش ماهه سال گذشته به ۱۶۳ هزار تن رسید.

به گزارش ایراسین، حمید شجاعی مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال‌بختیاری با اعلام این خبر ضمن قدردانی از حمایت‌های شرکت فولاد مبارکه و هیئت‌مدیره شرکت گفت: افزایش تولید کارخانه ورق خودرو از ابتدای احدا تا کنون بی‌سابقه بوده است که این موفقیت را مرهون تلاش دلسوزانه، پیگیری و خلاقیت کارکنان شرکت می‌دانم.

شجاعی با اشاره به شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری به‌عنوان مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شد، اظهار داشت: تلاش‌های فراوان کارکنان شرکت ورق خودرو چهارمحال‌ بختیاری برای ایجاد زیرساخت‌های لازم به منظور افزایش تولید و محقق شدن شعار سال انجام شد که خوشبختانه به ثمر نشست.

وی بیان داشت: شرکت ورق خودرو از ابتدای سال رکوردهای قابل‌توجهی در تولید ثبت کرده است که با برنامه ریزی دقیق و اخذ تصمیمات هوشمندانه در خط تولید، رکوردافزایش تولید در شش ماه ابتدایی امسال نیز ادامه پیدا کرد.

شجاعی تصریح کرد: گریدهای ورق گالوانیزه تولیدی در شرکت ورق خودرو از نوع ویژه است که حدود ۷۰ درصد محصولات شرکت در شش ماهه اول در صنعت خودروسازی و لوازم خانگی مورد استفاده قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال‌بختیاری معتقد است که اگر محدودیتهای تامین ورق خام و انرژی نبود تولید ۶ماهه ابتدایی امسال حدودا به ۱۸۵هزار تن می رسید.

تولید شرکت ورق خودرو چهار محال بختیاری ۳۶ درصد افزایش یافت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =