کشتی فرنگی

مربی تیم منتخب کشتی فرنگی بروجن گفت: حمایت صنایع و شرکت‌های مادر از کشتی بسیاری از موانع را از سر راه برخواهد داشت؛ امیدواریم صنایع چهار محال و بختیاری نیز برای حمایت از کشتی به عنوان یک رشته ملی مذهبی گام‌های موثری بردارند.

به گزارش ایراسین، مجید حیدری، مربی تیم منتخب کشتی فرنگی بروجن اظهار کرد: اصفهان از پتانسیل خوبی در کشتی فرنگی برخوردار است و مطمئناً کشتی اصفهان با استفاده از راهنمایی های رسول جزینی همچنین انگیزه بالای کشتی گیرانش تا ۲ سال آینده حرف‌های زیادی برای گفتن در سطح نخست کشتی فرنگی ایران خواهد داشت.

وی با تمجید از شاگردانش افزود: امسال انتظار ظهور چند پدیده در رده جوانان را از کشتی فرنگی چهارمحال و بختیاری داشته باشید.

مربی تیم کشتی فرنگی منتخب بروجن ادامه داد: حضور و حمایت باشگاه‌هایی مثل فولاد مبارکه سپاهان از کشتی در ادامه مسیر بسیار موثر خواهد بود. حمایت صنایع و شرکت‌های مادر از کشتی بسیاری از موانع را از سر راه برخواهد داشت؛ امیدواریم صنایع چهار محال و بختیاری نیز برای حمایت از کشتی به عنوان یک رشته ملی مذهبی گام‌های موثری بردارند.

گفتنی است؛ تیمی متشکل از ۱۵ کشتی‌گیر از شهرستان بروجن یکشنبه _دوم مهرماه_ با حضور در خانه کشتی تجدد همراه با دوبنده‌پوشان طلایی سپاهان و زیر نظر رسول جزینی به تمرین پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =