طلافروشی

قیمت طلا و سکه امامی و بهار آزادی امروز کاهشی است اما دیگر قطعات سکه افزایشی هستند. امروز انس هم روند صعودی دارد.

به گزارش ایراسین به نقل از تجارت نیوز، امروز با وجود تعطیلی بازار، بر اساس اعلام برخی منابع، تا لحظه تنظیم این گزارش، قیمت طلا و سکه نزولی است. سکه امامی هم بر خلاف روزهای گذشته که روند متفاوتی داشت، امروز مانند طلا و سکه بهار آزادی کاهشی شده است. اما دیگر قطعات سکه افزایشی هستند. قیمت انس نیز با وجود تعطیلی بازار، بر اساس اعلام برخی منابع، صعودی است و به ۱,۹۲۵.۴۲ رسیده.

روز گذشته قیمت دلار کاهشی بود و طلا و سکه روند متفاوتی داشتند. قیمت سکه امامی هم راه خود را از دیگر انواع سکه جدا کرده بود. دیروز سکه امامی کاهشی و دیگر قطعات سکه افزایشی بودند و در برخی روزهای قبل از آن، این روند برعکس بود.

در چنین شرایطی، سایت اتحادیه طلا و جواهر تهران، در آخرین به روزرسانی خود که بعد از ظهر امروز، یکشنبه ۲ مهر انجام شده، قیمت طلا را در روندی اندکی کاهشی، دو میلیون و ۳۱۸ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام کرده است؛ حدود پنج هزار تومان کمتر از روز گذشته. این منبع قیمت سکه طرح جدید را نیز نزولی و ۲۷ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان دانسته است. این رقم حدود ۴۱ هزار تومان کمتر از روز گذشته است.

قیمت سکه طرح قدیم هم تا لحظه تنظیم این گزارش، روندی نزولی دارد و ۲۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان اعلام شده است؛ حدود ۹ هزار تومان کمتر از دیروز.

قیمت انواع سکه

همچنین در دومین روز هفته، نیم سکه با قیمت ۱۴ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان معامله می‌شود که تا لحظه تنظیم این خبر، ۲۴ هزار تومان بیشتر از روز گذشته است.

اما امروز ربع سکه، با نرخ ۱۰ میلیون تومان داد و ستد می‌شود که که تا لحظه تنظیم این خبر، ۱۲ هزار تومان افزایش قیمت را نسبت به دیروز، تجربه کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =