• ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۰
  • کد خبر: 42506
  • readingTime: ۱ دقیقه
طلافروشی

دیروز قیمت طلا و سکه در دو روند متفاوت از هم بسته شد و نوسانات محدودی داشت. در همین حال قیمت سکه هر دو روند را به همراه داشت. سکه بهار افزایشی شد و اگرچه سکه گرمی تغییر قیمت نداشت در روندی معکوس، سایر قطعات سکه روند کاهشی محدودی داشتند.

به گزارش ایراسین به نقل از تجارت‌نیوز، روز گذشته قیمت طلا و سکه در دو روند متفاوت از یکدیگر بسته شدند. طلا افزایشی شد و سکه دو روند را در قطعات مختلف داشت. کارشناسان اقتصادی همچنان بازار فلز زرد را رکودی می‌دانند و امیدوارند با پایان ۶ ماهه نخست سال جاری این بازار با تقاضای جدید همراه شود و معاملات طلا جان دوباره‌ای بگیرد.

فعالان صنفی به مردم توصیه می‌کنند در هر زمانی که تصمیم به خرید دارند، خرید خود را انجام دهند. تحلیلگران اقتصادی نیز معتقدند فعلا نوسانات قیمت طلای جهانی چندان چشمگیر نیست و بر روند قیمت بازار طلای داخلی تاثیر چندانی ندارد.

افزایش قیمت سکه بهار آزادی

دیروز ۱۳ شهریور قیمت سکه امامی با کاهش ۶۱ هزار تومانی با قیمت ۲۸ میلیون و ۱۴۸ هزار تومان معامله شد. سکه بهار تنها قطعه افزایشی دیروز بود. این قطعه با افزایش پنج هزار تومانی با رقم ۲۵ میلیون و ۴۹۵ هزار تومان مبادله شد.

دیروز سکه‌های نیم و ربع ‌کاهش ۵۰ هزار تومانی داشتند و به ترتیب با قیمت ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله شدند.

گفتنی است سکه گرمی بدون تغییر قیمت و در کف کانال ۶ میلیون تومانی معامله شد.

افزایش قیمت طلا در روند کاهشی بازارهای مالی

روز گذشته قیمت طلا افزایش داشت. هر مثقال طلا، افزایش ۴۲ هزار تومانی داشت و با رقم ۱۰ میلیون و ۲۷۵ هزارتومان معامله شد. طلا نیز با افزایش هشت هزار تومانی به قیمت دو میلیون و ۳۷۰ هزار تومان رسید. طلای دست دوم نیز به قیمت دو میلیون ۳۳۹ هزار تومان رسید.

در سیزدهمین روز از شهریور حباب قطعات سکه روند متوازنی نداشت. حباب سکه بهار و گرمی به ترتیب افزایش‌های ۵۳ و ۶ هزار تومانی داشتند. حباب سکه‌های امامی هفت هزار تومان، نیم‌ ۲۹ هزار تومان و ربع ۴۰ هزار تومان کاهش داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =