اورژانس

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان گفت: واحدهای امدادی اورژانس استان اصفهان تا ۱۸ شهریورماه به منظور امدادرسانی به زائرین اربعین در مرز چذابه مستقر هستند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، فرهاد حیدری رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: از ابتدای استقرار واحدهای امدادی اورژانس اصفهان در مرز به بیش از ۲۵۰ مراجعه کننده امدادرسانی شد.

وی با بیان اینکه واحدهای امدادی اورژانس استان اصفهان از تاریخ ۳۱ مردادماه ۱۴۰۲ برای پوشش امداد سلامت مراسم پیاده روی اربعین حسینی از اصفهان به طرف مرز اعزام شده‌اند، افزود: ۱۰ واحد امدادی اورژانس استان اصفهان شامل ۸ آمبولانس، یک دستگاه موتورلانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس استان برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین در مرز چذابه مستقر شدند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان با اعلام اینکه ۳۰ نفر از پرسنل عملیاتی اورژانس استان اصفهان در این استقراری‌ها حضور دارند، تصریح کرد: ۲۳۷ مورد از ارائه خدمات اورژانس اصفهان به زائران اربعین حسینی به صورت ارائه مراقبت‌های سرپایی در محل بوده است و ۱۴ مورد هم به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

حیدری یادآور شد: استقرار واحدهای امدادی اورژانس برای مراسم پیاده روی اربعین حسینی تا ۱۸ شهریورماه ادامه می‌یابد و در صورت نیاز با دستور سازمان اورژانس کشور این زمان تمدید می‌گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =