غرفه گروه فولاد مبارکه در سومین روز از نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو

حمیدرضا محمدی، مدیر بازرگانی شرکت امان پالایش ایرانیان گفت: بیش از دو دهه در زمینه تولید و عرضه انواع فیلتر برای خودروهای سبک و سنگین، داخلی و خارجی و ماشین آلات صنعتی مشغول به فعالیت هستیم و از ابتدای فعالیت خود از محصولات گرم و سرد فولاد مبارکه استفاده می‌کنیم و در این زمینه رضایت کامل داریم چرا که محصولات فولادی این شرکت در کشور بی‌رقیب است.

حمیدرضا محمدی، مدیر بازرگانی شرکت امان پالایش ایرانیان در گفتگو با خبرنگار ایراسین پیرامون این مجموعه اظهار داشت: بیش از دو دهه در زمینه تولید و عرضه انواع فیلتر برای خودروهای سبک و سنگین، داخلی و خارجی و ماشین‌آلات صنعتی مشغول به فعالیت هستیم و از ابتدای فعالیت خود از محصولات گرم و سرد فولاد مبارکه استفاده می‌کنیم و در این زمینه رضایت کامل داریم.

وی افزود: قطعا محصولات فولادی که توسط فولاد مبارکه تولید می‌شود بی‌رقیب است و حمایت، پشتیبانی فنی و مشاوره مدیران فولاد مبارکه نیز همیشه در مسیر بهبود کیفیت تولید محصولات کمک‌کننده بوده است.

مدیر بازرگانی شرکت امان پالایش ایرانیان تکمیل کرد: تاکنون به کشورهای قاره آفریقا مانند نیجریه صادرات داشتیم و تلاش داریم مقاصد صادراتی خود را در حوزه کشورهای حاشیه خلیج فارس گسترش دهیم.

شایان ذکر است گروه تولیدی صنعتی امان فیلتر یکی از واحدهای پیشرو در صنعت فیلتر در کشور است که در زمینه تولید فیلترهای (روغن، هوا، سوخت و هیدرولیک برای انواع خودروهای سبک، سنگین و نیمه سنگین) فعالیت می‌کند. این شرکت در گذشته با نام تجاری ونو و تطهیران با ساخت فیلترهای المنتی و سوخت، کار خود را آغاز نموده و از سال ۱۳۷۶ با نام تجاری امان به کار خود ادامه داده است و در حال حاضر با بیش از ۱۵۰ پرسنل، تولید بیش از ۳۰۰ نوع فیلتر را انجام می‌دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =