• ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷
  • کد خبر: 41705
  • readingTime: ۲ دقیقه
خودرو

قیمت خودرو امروز ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ پس از چند روز بالا و پایین جزئی، سرانجام آرام گرفته و جز در مواردی، اغلب خودروها در ثبات کامل قیمتی قرار گرفته‌اند.

به گزارش ایراسین به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت خودرو امروز ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ با تغییرات عجیبی همراه نیست. اکثر محصولات در بازار با همان نرخ روز گذشته در حال معامله هستند و تعداد انگشت‌شماری با افت و خیز نسبی همراه‌اند.

عمده دلیل ثبات بازار از آغاز امروز، تعطیلی گسترده بنگاه‌های خرید و فروش خودرو به دلیل انتهای هفته بوده و احتمالاً، با آغاز دوباره روند معاملات از ابتدای هفته آتی، افت و خیز قیمت‌ها نیز آغاز خواهد شد.

با توجه به قیمت‌های اعلامی وب‌سایت کارنامه، قیمت خودرو امروز تغییرات چندانی را تجربه نکرده است.

قیمت خودروهای داخلی

امروز، قیمت خودروهای داخلی تغییر چندانی ندارد و تعداد اندکی، افزایش یا کاهش جزئی دارند.

پراید ۱۳۱ و پراید ۱۱۱ با مدل ۱۳۹۹، چند روزی می‌شود که هیچ تغییر قیمتی نداشتند. این دو خودروی اقتصادی سایپا امروز نیز هیچ تغییری نداشته و به ترتیب با همان قیمت‌های ۳۱۵ و ۳۲۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شوند.

شاهین دنده‌ای G که از سدان‌های لوکس سایپا به شمار می‌رود، همانند روز گذشته و بدون هیچ تغییری با همان نرخ ۵۷۳ میلیون تومانی معامله می‌شود.

رانا پلاس ایران خودرو، یک سدان بر پایه پلتفرم پژو ۲۰۶ بوده که نسبت به روز گذشته پنج میلیون تومان افزایش نرخ را تجربه کرد و با قیمت ۴۹۵ میلیون تومان رسید. به این ترتیب، این خودروی ایرانی تنها یک قدم با کانال ۵۰۰ میلیونی فاصله دارد.

دنا پلاس ۶ دنده توربوشارژ که از پرقدرت‌ترین خودروهای تولیدی ایران خودرو محسوب می‌شود، نسبت به روز گذشته با افت ۷ میلیون تومانی به نرخ ۷۴۸ میلیون تومان رسید.

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار مونتاژی نیز وضعیت تغییرات قیمت خودرو به همین صورت گزارش می‌شود.

بسترن B۳۰ با مدل ۱۴۰۰ یکی از محصولات بازار بوده که هفته‌هاست بدون تغییر و با همان قیمت یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

چری آریزو ۵IE توربوشارژ از جدیدترین محصولات مدیران خودرو به شمار می‌رود که از آغاز امروز، با افت حدود ۱۰ میلیون تومانی به نرخ یک میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان رسیده است.

جک S۵ نیوفیس یکی از محبوب‌ترین کراس‌اوورهای مونتاژی بازار محسوب می‌شود که امروز نیز بدون تغییر و با همان نرخ یک میلیارد و ۴۱۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

هایما S۵ اتوماتیک ۶ سرعته از خودروهای مونتاژی شرکت ایران خودرو بوده که نسبت به روز گذشته حدود پنج میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرده است. به این ترتیب، کراس‌اوور تولیدی این شرکت با نرخ یک میلیارد ۲۳۰ میلیون تومان معامله می‌شود.
پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

با توجه به اینکه تنها یک روز به انتهای هفته باقی مانده است، به دلیل تعطیلی بازار، انتظار نمی‌رود که تغییری در قیمت خودرو مشاهده شود. اما از آغاز هفته آتی احتمال می‌رود که بازهم تغییر آن‌چنانی در قیمت‌ها مشاهده نشود. به عبارتی فعلاً هیچ خبر یا اتفاق مهمی در بازار به چشم نمی‌خورد که بتواند تأثیر زیادی روی قیمت‌ها و روند بازار داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =