طلافروشی

دیروز کاهش هزار تومانی قیمت دلار، در بازار طلا زلزله به راه انداخت و سکه‌های سنگین و طلا را مجبور به عقب‌نشینی کرد. این روند نزولی سایر قطعات سکه را نیز در آستانه برگشت به کانال پایین‌تر قرار داده است.

به گزارش ایراسین به نقل از تجارت‌نیوز، روز گذشته قیمت طلا و سکه با کاهش شارپی مواجه شد. بازار فلز زرد متعاقب ریزش هزار تومانی قیمت دلار، در روند نزولی قرار گرفت و سکه‌های سنگین و مثقال وادار به عقب‌نشینی به کانال‌های قیمتی پایین‌تر شدند.

سکه‌های سبک در مرز تغییر کانال

روز گذشته ۲۱ مرداد، سکه امامی بیشترین مقدار افت قیمت را در خانواده سکه‌ها داشت. این قطعه با کاهش ۸۱۴ هزار تومانی یک پله سقوط کرد و با قیمت ۲۷ میلیون و ۷۳۷ هزار تومان مبادله شد. قیمت سکه بهار کاهش ۵۹۰ هزار تومانی داشت. این قطعه نیز به کانال قبل برگشت و با رقم ۲۴ میلیون و ۸۹۷ هزار تومان مبادله شد.

دیروز نیم‌سکه و ربع سکه با کاهش ۳۵۰ هزار تومانی در مرز تغییر کانال قرار گرفتند. نیم‌سکه با قیمت ۱۵ میلیون و ۵۰ و ربع سکه با رقم ۱۰ میلیون و ۵۰ هزار تومان مبادله شدند.

در نخستین روز هفته، سکه گرمی ۱۵۰ هزار تومان ارزان شد و در کف کانال ۶ میلیون تومانی قرار گرفت.

حباب سکه امامی ۵ میلیونی شد

روز گذشته قیمت طلا همانند سکه کاهش قابل توجهی داشت. هر مثقال طلا با ۲۱۱ هزار تومان کاهش، به کانال ۹ میلیونی برگشت و با قیمت ۹ میلیون و ۹۶۵ هزار تومان رسید. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز کاهش ۴۷ هزار تومانی داشت و با قیمت دو میلیون و ۳۰۲ هزار تومان معامله شد. دیروز طلای دست دوم به قیمت دو میلیون و ۲۶۹ هزار تومان رسید.

روز گذشته حباب سکه امامی یک پله عقب‌نشینی کرد و به کانال پنج میلیون تومانی برگشت. حباب سکه امامی ۲۱۳ هزار تومان، سکه بهار هفت هزار تومان، نیم‌سکه ۵۶ هزار تومان، ربع‌ سکه ۲۰۴ هزار تومان و سکه گرمی ۷۸ هزار تومان کاهش داشتند.

گفتنی است در لحظه نگارش این گزارش انس جهانی طلا با افزایش محدود یک دلاری با قیمت ۱۹۱۳ دلار معامله می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =