عشوریون

رئیس اتحادیه خدمات فنی خودروهای سنگین اصفهان گفت: در راستای پیگیری مشکلات صنعتگران تحت پوشش این اتحادیه قول‌های مساعدی در حوزه مالیات و بیمه داده شده است.

اکبر عشوریون در گفت‌وگو اختصاصی با ایراسین اظهار کرد: اتحادیه همانطور که قول داده بود مطالبات بحق صنفی را از مجاری قانونی دنبال کرده است.

وی ادامه داد: در این راستا دیداری با مدیرکل امور مالیاتی استان داشتیم و  قول های مساعدی در رابطه با حل مشکلات این صنف گرفتیم.

رئیس اتحادیه خدمات فنی خودروهای سنگین اصفهان تصریح کرد: نزدیک شدن مالیات ها به عدالت در عین رعایت قوانین و تقسیط بدهی ارزش افزوده صنعتگرانی که مطالبات پرداخت نشده دارند از جمله مواردی بود که مورد موافقت قرار گرفت.

وی با اشاره به بحث مطالبات بیمه‌ای این صنف گفت: بیمه تامین اجتماعی فقط تراشکاران را مشمول پرداخت حق بیمه 10 درصدی برای کارگران می‌داند و این موضوع نارضایتی دیگر رسته‌های تخصصی این صنف را به همراه داشته است.

عشوریون ادامه داد: مدیرکل بیمه تامین اجتماعی استان اصفهان  در این رابطه نیز قول مساعد داده است.

وی به نقش شهرک صنعتی امیرکبیر یا همان شاپور جدید در صنعت اشاره و خاطرنشان کرد: چرخش چرخ بسیاری از صنایع بزرگ در کشور در گرو فعالیت و پویایی این منطقه است.

رئیس اتحادیه خدمات فنی خودروهای سنگین اصفهان با تاکید بر حفظ آرامش در منظقه صنعتی شاپور جدید اصفهان و پیگیری مطالبات از راه‌های قانونی اظهار کرد: امیدواریم هرچه زودتر مشکلات اقتصادی کشور برطرف شده و رونق به اقتصاد کشور بازگردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =