دارو

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی دستور داد که فرآیند رسیدگی به درخواست‌ها و عقد قرارداد با داروخانه‌ها، در مناطق کمتر برخوردار در نهایت ظرف یک هفته و در سایر مناطق در طول یک ماه انجام خواهد شد.

به گزارش ایراسین به نقل از ایرنا، پیرو طرح موضوع طولانی بودن بررسی برخی از درخواست‌های عقد قرارداد داروخانه‌ها، میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، ضمن توضیح اینکه سازمان تأمین اجتماعی با بیش از ۱۳ هزار داروخانه طرف قرارداد است؛ وعده داده بود تا موضوع طولانی شدن فرآیند بررسی برخی از داروخانه‌ها با سرعت بررسی شده و فرآیند مذکور تسریع شود.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در همین زمینه با صدور دستوری ویژه به معاونت درمان مقرر کرد، در مناطق کمتر برخوردار از داروخانه، ترتیبی اتخاذ شود که فرآیند عقد قرارداد و رسیدگی به درخواست‌ها در نهایت ظرف یک هفته انجام شود. همچنین درباره متقاضیان سایر مناطق نیز، رسیدگی به درخواست‌ها در نهایت ظرف مدت یک ماه انجام می‌شود.

موسوی همچنین مقرر کرد، معاونت درمان این سازمان سازوکارهای لازم برای ثبت‌نام و عقد قرارداد غیرحضوری را تا تاریخ اول شهریور فراهم کنند، تا از این تاریخ، فرآیند ثبت و بررسی قراردادها بدون نیاز به مراجعه حضوری انجام شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =