• ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۹
  • کد خبر: 40136
  • readingTime: ۱ دقیقه
ویترین طلافروشی

قیمت طلا و سکه به پیروی از قیمت دلار، روز گذشته نوسان خاصی را تجربه نکرد. تنها برخی از قطعات سکه با تغییر جزئی روبرو بودند و قیمت طلای ۱۸ عیار نیز اندکی کاهش یافت.

به گزارش ایراسین به نقل از تجارت نیوز، قیمت طلا و سکه در پایان معاملات روز گذشته، روندی نزولی را ثبت کرد؛ اگرچه این روند شدت نداشت و حرکتی لاک‌پشتی را نشان می‌داد. این مسیر در پیروی از حرکت کند قیمت دلار رخ داد و در پایان روز با کاهش قیمت دلار در معاملات پشت خطی، تثبیت شد.

طی هفته‌های اخیر، بازارهای مالی از نبود محرک قوی رنج برده‌اند؛ بر همین اساس طی این روزها، قیمت در بازارهای مالی از جمله دلار و طلا و سکه با سرگیجه و سرگردانی روبروست و حتی در زمان رشد و نزول، تغییران جزئی ثبت می‌کند.

به این ترتیب بازار طلا و سکه روز گذشته در حالی به کار خود پایان داد که قیمت سکه امامی بدون تغییر روی مرز ۲۸ میلیون تومان ثابت ماند و قیمت سکه بهار آزادی با اندکی افزایش به ۲۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید.

در این میان قیمت نیم‌سکه در رقم ۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان درجا زد، قیمت ربع سکه در رقم ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان ثابت ماند و قیمت سکه گرمی هم روی عدد ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان توقف کرد.

در همین حال قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار با نوسان روبرو شد و در نهایت روی عدد دو میلیون و ۳۳۱ هزار تومان تثبیت شد. قیمت هر مثقال طلا نیز به ۱۰ میلیون و ۷۶ هزار تومان رسید که نسبت به بازگشایی بازار کاهش داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =