• ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۵
  • کد خبر: 39054
  • readingTime: ۱ دقیقه
طلای جهانی

قیمت طلا و سکه روز گذشته در روند افزایشی قرار داشت. سکه بهار و مثقال بیشترین رشد قیمت را در بازار فلز زرد داشتند. معامله‌گران همچنان نسبت به معامله در این بازار تردید دارند.

به گزارش ایراسین به نقل از تجارت نیوز، قیمت طلا و سکه در نخستین روز از هفته با افزایش آغاز به کار کرد. در هفته‌های گذشته سیگنال اخبار سیاسی به بازارهای مالی، به شکل پیوسته روند قیمت‌ها را تحت تاثیر قرار داده است.

صبح دیروز دلار با افزایش قیمت باز شد. قیمت این اسکناس متاثر از سیگنال سفر وزیر امور خارجه عربستان از کریدور ۵۰ هزار تومانی فاصله گرفت و روند صعودی آن تعدیل شد. همگرایی بالای بازار فلز زرد با دلار باعث شد قطعات سکه نیز در روند صعودی قرار بگیرند.

معامله‌گران همچنان نسبت به هر گونه مبادله بدبین هستند و معتقدند تا زمانی که دست بازارساز در بازار ارز باز است و قیمت دلار بیشترین اثر را بر قیمت طلا و سکه دارد، معاملات و پیش‌بینی در این بازار با ریسک بالایی همراه است.

صعود سکه بهار به کانال ۲۵ میلیونی

دیروز شنبه ۲۷ خردادماه ۱۴۰۲ قیمت سکه امامی با ۴۰۰ هزار تومان افزایش قیمت در کانال ۲۸ میلیون تومانی ماند. این قطعه با قیمت ۲۸ میلیون و ۹۰۱ هزار تومان مبادله شد.

روز گذشته سکه بهار بیشترین افزایش قیمت را خانواده سکه‌ها داشت. این قطعه یک میلیون و ۴ هزار تومان گران شد و یک کانال صعود کرد. سکه بهار دیروز با قیمت ۲۵ میلیون و ۷۸۹ هزار تومان مبادله شد.

دیروز نیم سکه ۱۰۰ هزار تومان گران شد. این قطعه با قیمت ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید. ربع سکه نیز با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی با قیمت ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان مبادله شد. روز قبل سکه گرمی با افزایش ۲۲۰ هزار تومانی با قیمت ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان عرضه شد.

بازگشت مثقال به کانال بالاتر

دیروز قیمت حباب تمام قطعات سکه به غیر از نیم‌سکه افزایش داشت. حباب سکه بهار ۵۶۵ هزار تومان، ربع سکه ۹۰ هزار تومان و سکه گرمی ۱۶۶ هزار تومان رشد حباب داشتند. حباب نیم‌سکه امروز ۱۲۰ هزار تومان و سکه امامی ۱۹ هزار تومان کاهش داشتند.

دیروز قیمت طلا افزایش داشت. هر مثقال طلا ۱۹۴ هزار تومان گران شد. این افزایش قیمت این مقدار طلا را در کانال ۱۰ میلیون تومانی نشاند و با رقم ۱۰ میلیون و ۱۸۶ هزار تومان مبادله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز افزایش ۴۳ هزار تومانی داشت و با قیمت دو میلیون و ۳۵۰ هزار تومان مبادله شد. دیروز طلای دست دوم نیز با قیمت دو میلیون و ۳۱۹ هزار تومان معامله شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =