طلافروشی

طی هفته گذشته قیمت طلا و سکه هر دو روند افزایشی و کاهشی را پشت‌سر گذاشت. این روند در نهایت با کاهش قیمت بسته شد. در این هفته، مثقال در کانال‌های ۹ و ۱۰ میلیون تومانی بازی کرد و در نهایت در کانال پایین‌تر بسته شد.

در هفته‌ای که گذشت، قیمت طلا و سکه هم‌تراز نبودند. طلا با بازدهی منفی همراه شد و قیمت سکه افزایش داشت و با بازدهی مثبت بسته شد. بازار فلز زرد در هفته‌های گذشته همگرایی بالایی با دلار نشان داد و با تلاطمات این اسکناس همراه شد.

در جدول زیر قیمت انواع قطعات سکه در آخرین روز معاملاتی هفته‌ گذشته آمده است.

انس جهانی در بازار داخلی بی‌اثر شد

طی دو هفته گذشته با وجود تلاطمات قیمتی در بازار فلز زرد و صعود قیمت سکه در روزهای گذشته، معامله‌گران همچنان نسبت به مبادله بدبین بوده‌اند. آنها ترجیح می‌دهند تا ثبات نسبی قیمت‌ها دست نگه دارند و تماشاچی باشند تا بازیگر.

در لحظه نگارش این گزارش انس جهانی طلا با قیمت ۱۹۵۸ دلار معامله می‌شود. این در حالی است که بازار طلای ایران بیشتر از اینکه تحت تاثیر قیمت اونس باشد، بر اساس شرایط بازار دلار حرکت می‌کند.

با وجود این، به هر حال یکی از متغیرهای موثر بر این بازار، قیمت طلا در بازار جهانی است. این روزها قیمت اونس، روندی نزولی دارد و طلای جهانی در ۳۰ روز گذشته حدود ۱.۸۸ درصد از ارزش خود را از دست داده است.

بازگشت سکه بهار به کانال ۲۴ میلیونی

دیروز پنجشنبه ۲۵ خردادماه ۱۴۰۲ قیمت سکه امامی ۴۰۰ هزار تومان کاهش داشت. این قطعه دیروز با رقم ۲۸میلیون و ۵۰۱ هزار تومان در بازار معامله شد.

دیروز سکه بهار بیشترین کاهش قیمت را در خانواده سکه‌ها داشت. این قطعه ۸۱۶ هزار تومان ارزان شد و کانال ۲۵ میلیون تومانی را از دست داد. سکه بهار آزادی در نهایت با قیمت ۲۴ میلیون و ۷۸۵ هزار تومان بسته شد.

دیروز نیم سکه و ربع سکه هر کدام کاهش ۲۰۰ هزار تومانی داشتند. این قطعات به ترتیب با قیمت ۱۵ میلیون و ۴۰۰ و ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان مبادله شدند.

روز گذشته سکه گرمی کمترین کاهش قیمت را در خانواده سکه‌ها داشت. این قطعه با قیمت ۶ میلیون و ۱۸۰ هزار تومان مبادله شد و کاهش ۲۰ هزار تومانی داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =