نمایشگاه کرمان

هفتمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی و تجهیزات وابسته کرمان با حضور گروه فولاد مبارکه به مدت ۴ روز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی و تجهیزات وابسته کرمان از ۲۳ لغایت ۲۶ خردادماه ۱۴۰۲ در سایت نمایشگاه‌های بین‌المللی جنوب شرق کرمان برگزار می‌شود.

با توجه به اینکه فولاد مبارکه به‌عنوان بزرگ‌ترین مجتمع تولید فولاد کشور و با رسالت تولید محصولات تخت فولادی در کشور فعال است و مواد اولیه صنایع لوله، پروفیل، خودروسازی، لوازم‌خانگی و... را برای صنعت کشور تأمین می‌کند در این نمایشگاه حضوری فعال دارد.

فولاد مبارکه به دلیل بروز چالش‌هایی ازجمله تغییر رویکرد معادن پس از خصوصی‌سازی، ورود شرکت‌های معدنی به حوزه فولادسازی در پایین‌دست و اولویت یافتن صادرات سنگ‌آهن و کنسانتره توسط این شرکت‌ها برای ادامه حیات و تأمین خوراک اولیه به عرصه معادن ورود کرده است.

این رویکرد از سال ۱۳۸۷ با اقداماتی نظیر ورود به فرایند خرید سهام شرکت‌های معدنی ازجمله چادرملو، گل‌گهر و سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات آغاز شده و با اقداماتی نظیر طراحی و ساخت کارخانه فولاد سنگان با ظرفیت اولیه تولید سالانه ۵ میلیون تن گندله و اخذ مجوز اکتشاف پهنه‌های معدنی از وزارت صمت ادامه یافت.

فولاد مبارکه هم‌اکنون در حوزه‌های گسترده‌ای همچون تملک معادن کوچک‌مقیاس و ... اقداماتی را برای تأمین پایدار مواد اولیه موردنیاز خود انجام می‌دهد.

شایان‌ذکر است گروه فولاد مبارکه در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی و تجهیزات وابسته کرمان از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در غرفه B۱۶ در سالن باستانی پاریزی، آماده بازدید علاقه‌مندان است و همچنین مراسم افتتاحیه این نمایشگاه، امروز ساعت ۱۷ برگزار می‌شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =