• ۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷
  • کد خبر: 37970
  • readingTime: ۱ دقیقه
تهران

کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران، امروز (سه‌شنبه) در ساعت منتهی به هشت صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۹۵ در وضعیت هوای قابل قبول ثبت شده است.

به گزارش ایراسین به نقل از ایمنا، وضعیت هوای تهران با شاخص ۹۵ قابل قبول امروز به شرح زیر است:

امروز دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های پاکدشت با شاخص ۱۷۰، پیشوا با شاخص ۱۵۶، تهران پارک شکوفه با شاخص ۱۶۵، دانشگاه تهران با شاخص ۱۶۱، شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۱۵۲، منطقه ۱۵ با شاخص ۱۵۴ و ورامین با شاخص ۱۵۱ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های باقرشهر با شاخص ۱۳۲، پارک رازی با شاخص ۱۰۴، پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۱۰۴، تربیت مدرس منطقه شش با شاخص ۱۱۹، رباط‌کریم با شاخص ۱۱۰، شریف منطقه دو با شاخص ۱۱۷، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۱۱۴ و قرچک با شاخص ۱۳۳ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های آتی‌ساز با شاخص ۵۷، بزرگراه محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۶۳، اسلام‌شهر با شاخص ۷۱، اقدسیه منطقه یک با شاخص ۶۴، امام خمینی با شاخص ۸۴، پاسداران با شاخص ۸۴، پردیس با شاخص ۹۳، چشمه با شاخص ۵۷، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۶۴، دماوند با شاخص ۶۴، ژئوفیزیک با شاخص ۶۹، ستاد بحران منطقه هفت با شاخص ۹۷، شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۷۹ و شهرداری مرکز منطقه ۱۲ با شاخص ۹۷ در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

همچنین سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های شهرداری منطقه دو با شاخص ۵۸، شهرداری منطقه چهار با شاخص ۸۵، شهرداری منطقه ۱۰ با شاخص ۸۸، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۹۵، شهرداری منطقه ۱۶ با شاخص ۷۴، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۶۳، علم و صنعت با شاخص ۸۵، قائم با شاخص ۸۵، قدس با شاخص ۵۲، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۸۳، ملارد با شاخص ۶۷ و میدان فتح منطقه ۹ با شاخص ۷۸ در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های پونک با شاخص ۴۶ و گلبرگ منطقه هشت با شاخص ۵۰ در وضعیت هوای پاک (سبز) است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =