راهپیمایی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز جهانی قدس در اصفهان را اعلام کرد.

به گزارش ایراسین به نقل از تسنیم، سرهنگ محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان، اظهار داشت: به منظور هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم روز جهانی قدس محدودیت‌هایی در شهر اصفهان اعمال می‌شود که از شهروندان می‌خواهیم مانند همیشه با ماموران پلیس در این زمینه همکاری و همراهی لازم را به عمل آورند.

وی افزود: بر این اساس از ساعت ۵ بامداد روز جمعه ۲۵ فروردین ماه توقف هرگونه وسیله نقلیه در طول خیابان حافظ، خیابان سپه، خیابان استانداری و خیابان نشاط ممنوع خواهد بود و در صورت مشاهده، خودروهای پارک شده به پارکینگ‌های مجاز اطراف انتقال داده می‌شوند.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: همچنین از ساعت ۷ صبح روز ۲۵ فروردین تردد وسایل نقلیه از مسیرهای زیرگذر امام علی(ع)، تقاطع گلزار- احمدآباد، تقاطع هشت بهشت- نشاط، به سمت چهارراه شکرشکن و میدان امام خمینی(ره)، تقاطع فلسطین به سمت تقاطع استانداری- سپه و تقاطع طالقانی- شمس آبادی، تقاطع کتابخانه مرکزی و تقاطع تختی به سمت میدان امام حسین(ع) ممنوع خواهد بود.

وی تصریح کرد: همچنین محل پارک موتورسیکلت‌ها بلوار هشت بهشت، خیابان استانداری و خیابان حافظ قبل تقاطع کرمانی و محل پارک اتوبوس‌های عمومی نیز خیابان میرداماد، خیابان شمس آبادی و خیابان نشاط در نظر گرفته شده است.

محمدی در پایان به شهروندان توصیه کرد به علت کمبود ظرفیت پارکینگ‌ها و جهت رفاه حال روزه‌داران حتما از ناوگان حمل و نقل عمومی، استفاده کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =