چالوس

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون بار ترافیکی از شمال به جنوب محورهای هراز و فیروزکوه پرحجم و سنگین در جریان است و در صورت افزایش این بار محور هراز یکطرفه خواهد شد.

به گزارش ایراسین به نقل از فارس، سرهنگ ایرج کهریزی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز پرحجم و سنگین در جریان است و در صورت افزایش بار ترافیکی، این محور به صورت موقت یکطرفه خواهد شد.

وی با بیان اینکه در صورت انسداد جنوب به شمال محور هراز، از طریق رسانه‌های رسمی کشور اطلاع رسانی خواهد شد، گفت: تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه پرحجم و سنگین در جریان است و هم وطنان به مرور و بدون گره ترافیکی در حال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.

کهریزی افزود: آمد و شد وسایل نقلیه از شمال به جنوب و جنوب به شمال محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه سنگین اما به دلیل بزرگراهی بودن این دو محور روان در جریان است و هم وطنان به سهولت در حال عبور از این محورها هستند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه حادثه خاصی در این محورها رخ نداده، تاکید کرد: هموطنان باید مدیریت زمان سفر را سرلوحه بازگشت از سفر خود قرار داده و پیش از آغاز مسافرت با اطلاع از وضعیت راهها وارد محورها شوند تا با ترافیک های سنگین و فوق سنگین روز پایانی تعطیلات مواجه نشوند.

وی ابراز کرد: رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، استراحت کافی قبل و در حین مسافرت و همچنین رعایت حقوق شهروندی توسط رانندگان می تواند سفری ایمن و بدون خطر را درپی داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =