• ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶
  • کد خبر: 34729
  • readingTime: ۱ دقیقه
بنزین

رئیس صنف جایگاه‌داران سوخت گفت: ارائه بنزین و گازوئیل به جز باکِ خودرو ممنوع است ولی پرسنل پمپ‌بنزین به‌اندازۀ محدود و کمتر از ۴ لیتر برای جابجایی خودروهای بنزینی در شرایط خاص همکاری می‌کنند.

به گزارش ایراسین به نقل از ایسنا، اسدالله قلی‌زاده با بیان اینکه در قسمت عرضه فرآورده‌های نفتی ۴۲۳۰ جایگاه و در بخش سی‌ان‌جی ۲۷۰۰ جایگاه در کشور فعال‌ هستند که از ۱۵ اسفند وارد فاز اجرایی نوروز می‌شوند، اظهار کرد: در شرایط کنونی در اکثر جایگاه‌های کشور ممنوعیتی برای سوختگیری نیست و به جز استانهای مرزی در اکثر استان‌ها محدودیت سقف سوختگیری وجود ندارد و به مردم توصیه میکنیم در هنگام مراجعه به جایگاه با پرسنل همکاری لازم را داشته باشند.

رئیس صنف جایگاه‌داران سوخت گفت: سیاست دولت استفاده مردم از کارت سوخت شخصی است و توصیه ما هم همین است چرا که امکان رهگیری و رسیدگی به شکایات احتمالی در مواردی که با کارت سوخت شخصی سوختگیری انجام شده باشد سریع‌تر و دقیق‌تر است.

وی در خصوص مکمل هایی که در جایگاه های سوخت عرضه می شود، گفت: با اعلام و اصرار شرکت‌های تابعه وزارت نفت، خرید و فروش مکمل در جایگاه‌ها ممنوع است و فروش اجباری مکمل که توسط پلیس گزارش آن در محل با ذکر نام و کد ملی پرسنل نوشته شده باشد تعقیب قضایی به همراه دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =