آیین افتتاح فاز 3 موزه افتخارات باشگاه فولاد مبارکه سپاهان

احمد باغبانباشی پیشکسوت باشگاه سپاهان گفت: باشگاه سپاهان برای پیشکسوت ارزش قائل می‌شود و اگر به عقب برگردم باز هم سپاهان را انتخاب می کنم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، مراسم رونمایی از فاز سوم موزه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان مصادف شد با تجلیل و رونمایی از غرفه برخی از پیشکسوتان و اسطوره‌های طلایی‌پوش که احمد باغبانباشی از جمله آن‌ها بود.

باغبانباشی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایراسین درباره این مراسم گفت: این مراسم برای پیشکسوتان باشگاه سپاهان بود که چندین سال برای تیم زحمت کشیده بودند و با تلاش‌های محمدرضا ساکت مدیر محترم باشگاه فولاد مبارکه سپاهان این اقدام عملی شد که از ایشان تشکر می‌کنم که برای مجموعه خیلی زحمت کشیده‌اند. انشاالله که این اقدامات تداوم داشته باشد.

باغبانباشی در ادامه بیان کرد: با توجه به ارزش و اهمیت پیشکسوتان در این باشگاه به خودمان می‌بالیم که در چنین مجموعه‌ای قرار گرفته‌ایم و برای این مجموعه تلاش کرده‌ایم. همانطور که گفته‌ام قبلاً اگر به عقب برگردم هم باشگاه سپاهان را انتخاب می‌کنم که باعث افتخار من و تمام کسانی بوده که اینجا حضور دارند. امیدوارم که این مجموعه به اهداف بلندمدت مدنظر که قهرمانی ایران و آسیا نیز مدنظر است، هرچه زودتر دست پیدا کند»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =