دومین کارگروه مشترک تحلیل حوادث جاده ای کشور

مدیر خدمات عمومی و امور رفاهی شرکت فولاد مبارکه گفت: ناوگان حمل‌ونقل فولاد مبارکه ناوگانی بسیار ایمن است و در راستای افزایش کیفیت خدمات خود همواره در تلاش بوده تا بالاترین استانداردها را به‌کار بگیرد که در نتیجه آن خطوط تولید و واحدهای اداری لحظه‌ای از کار نایستد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، دومین جلسه کارگروه مشترک ترابری فولاد مبارکه و پلیس راه استان در خصوص اقدامات مثبت صورت گرفته در مجموعه ترابری شرکت فولاد مبارکه، آنالیز و تحلیل حوادث جاده‌ای در سطح کشور و تعریف اقدام اصلاحی مناسب جهت پیشگیری از حوادث مشابه، با حضور جمعی از مدیران فولاد مبارکه و فرماندهان پلیس‌راه استان اصفهان به میزبانی شرکت فولاد مبارکه برگزار شد.

صادق فرخی مدیر خدمات عمومی و امور رفاهی شرکت فولاد مبارکه در حاشیه این نشست در مورد فعالیت‌های این شرکت در بخش ترابری در گفتگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: فولاد مبارکه بزرگترین ناوگان حمل‌ونقل صنعتی کشور را در اختیار دارد و با استفاده از این ناوگان، روزانه 23هزار نفر از کارکنان را به مقصد کارخانه و بالعکس جابجا می‌کند.

وی افزود: ناوگان حمل‌ونقل فولاد مبارکه ناوگانی بسیار ایمن است و در راستای افزایش کیفیت خدمات خود همواره در تلاش بوده تا بالاترین استانداردها را به‌کار بگیرد که در نتیجه آن خطوط تولید و واحدهای اداری لحظه‌ای از کار نایستد.

مدیر خدمات عمومی و امور رفاهی شرکت فولاد مبارکه خاطر نشان کرد: ناوگان حمل‌ونقل فولاد مبارکه افتخار دارد در ایامی نظیر اربعین، در خدمت زائرین استان باشد و نقشی تعیین‌کننده را با همکاری اداره راهداری و پلیس‌راه کشور و استان برای حمل‌ونقل زائران ایفا کند. واحد ترابری و حمل‌ونقل این شرکت امسال به لطف خدا و با همراهی کارکنان زحمتکش و پرتلاش خود توانست با استفاده از 800 دستگاه اتوبوس که در ناوگان حمل‌ونقل فولاد مبارکه برای جابجایی کارکنان این شرکت انجام می‌شود به مدت یک هفته، به زائرین عزیز خدمت‌رسانی کند. همچنین امسال در ایام شهادت امام رضا علیه السلام نیز 150 دستگاه اتوبوس به مدت 4 روز در خدمت زائرین امام هشتم بود.

وی تصریح کرد: علاوه بر رانندگان عزیز، 10 نفر از کادر اجرایی در پایانه‌های استان و 6نفر از کادر اجرایی به همراه تعدادی از مدیران واحد در مرزها مستقر شدند تا با همکاری راهداری استان و پلبس‌راه کشور، یاری‌رسان زائران سالار شهیدان باشیم.

فرخی تأکید کرد: رانندگان، ناظرین ترابری، کادر اجرایی پروژه‌های ترابری و دیگر دست‌اندکاران واحد حمل‌ونقل و ترابری به صورت شبانه‌روزی در حال تلاش برای فراهم نمودن بستر حمل‌ونقل ایمن و مطمئن هستند که به همین خاطر روز 26 آذر، روز حمل‌ونقل و رانندگان را به همه این عزیزان و فعالان حوزه حمل‌ونقل تبریک عرض می‌کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =