بیستمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست

بیستمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان محیط زیست افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، علی سلاجقه معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان محیط زیست صبح امروز در آیین گشایش بیستمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست اظهار کرد: انتظار داریم که تمام دوستداران محیط زیست و به‌خصوص جوانان و دانش‌آموزان کشور بتوانند با حضور در غرفه‌های مختلف این نمایشگاه از دستاوردهای دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها در حوزه محیط زیست کشور مطلع شوند.
معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان محیط زیست از تمام دست‌اندرکاران برگزاری این نمایشگاه قدردانی کرد و افزود: خوشبختانه این نمایشگاه با حضور پررنگ مردم فرصت مناسبی بعد از شیوع بیماری کرونا در کشور بود و امیدواریم که دوستداران محیط زیست بتوانند از این نمایشگاه استفاده‌های لازم را ببرند.

پنل‌های تخصصی گفت‌وگو محور، تبادل تفاهم نامه، رونمایی از کتاب‌های تخصصی منتشر شده در حوزه محیط زیست، رونمایی از دستگاه‌های فنی جدید پایش هوا ساخت داخل و ... بخشی از فعالیت‌هایی است که در این نمایشگاه انجام می‌شود.

شش پنل تخصصی نیز با موضوعات «توسعه پایدار، چالش‌های زیست محیطی طرح‌ها»، «بازیابی فلزها»، «مدیریت آب و پساب»، «مسئولیت اجتماعی و مطالبات سازمان‌ها، نهادهای محلی و مردمی»، «مدیریت کربن» و «پایش بیولوژیک کارکنان» در سالن پنج غرفه صنایع پتروشیمی خلیج فارس طی این چهار روز برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از امروز تا دوم آذرماه از ساعت ۹ تا ۱۵ به محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران مراجعه کنند.

بیستمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست فردا افتتاح می‌شود

شرکت فولاد مبارکه و شرکت‌های خلاق و نوآور دانش‌بنیان و فعال در حوزه محیط زیست با حضور و همزمان با برگزاری این نمایشگاه در سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین، آخرین دستاوردهای خود را در این حوزه در معرض دید مردم و بازدیدکنندگان قرار داده‌اند.
بیستمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست با نقش‌آفرینی شرکت‌های دانش‌بنیان، فناوری نوین، کسب و کارهای محیط زیست و مشاغل سبز با رویکرد محیط زیست مردم‌پایه و هوشمند و فناورانه از امروز(یکشنبه ۲۹ آبان‌ماه) آغاز و به مدت ۴ روز در محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =