آیفون 14

اپل در به‌روزرسانی جدید نسخه بتا ios ۱۶ به دلیل شکایت‌های کاربران، ویژگی صفحه نمایش همیشه روشن را در نمایشگر آیفون ۱۴ غیرفعال کرده است. البته کاربرانی که هنوز به نمایشگر همیشه روشن علاقه دارند می‌توانند در تظیمات گوشی آن را فعال کنند.

به گزارش ایراسین به نقل از تجارت نیوز، به‌روزرسانی iOS ۱۶.۲ شامل یک تغییر بزرگ برای آیفون ۱۴ پرو و نمایشگر همیشه روشن جدید آیفون ۱۴ پرو مکس است. قرار است که نمایشگر آیفون ۱۴ از اندروید الگوبرداری کند.

البته به نظر می‌رسد که پس از شکایت برخی از کاربران، iOS ۱۶.۲ beta ۳ دارای گزینه جدیدی است که به کاربران اجازه می‌دهد تصویر زمینه و اعلان‌ها را از نمایشگر همیشه روشن آیفون غیرفعال کنند.

هنگامی که اولین ویژگی‌های آیفون ۱۴ پرو در ماه سپتامبر منتشر شد، برخی از منتقدان از نحوه اجرای نمایشگر Always-On (همیشه روشن) توسط اپل انتقاد کردند و آن را «خیلی روشن» نامیدند.

اجرای این فناوری توسط اپل بسیار جاه‌طلبانه‌تر از سازندگان اندروید است که بسیاری از آنها فقط تصویر زمینه سیاه و زمان را نشان می‌دهند.

تنظیم نمایشگر آیفون در نسخه جدید سیستم عامل iOS

به گزارش ۹to۵Mac، حالا به نظر می‌رسد که اپل برای iOS ۱۶.۲ beta ۳ تنظیمات جدیدی را برای رسیدگی به این شکایات اضافه می‌کند. این گزینه جدید را می‌توان در برنامه تنظیمات، سپس در منوی «نمایش و روشنایی» پیدا کرد.

این درحالی است که نمایشگر همیشه روشن آیفون ۱۴ پرو، یک نسخه کم‌نور از تصویر زمینه شما را با اعلان‌ها در پایین نشان می‌دهد. کاربر می‌تواند با ضربه زدن روی صفحه نمایش یا انگشت خود را از پایین به بالا بکشد تا نمایشگر بیدار شود.

هنگامی که در منو، روی گزینه Always On Display ضربه بزنید و سه گزینه را مشاهده خواهید کرد. به‌طور پیش‌فرض، نمایشگر همیشه روشن آیفون ۱۴ پرو «هنگامی که دستگاه خود را قفل می‌کنید یا آن را بی‌حرکت می‌گذارید، صفحه قفل را کم‌نور می‌کند، در حالی که هنوز اطلاعات مفیدی مانند زمان، ویجت‌ها و اعلان‌ها را نمایش می‌دهد.»

با این حال، در iOS ۱۶.۲ بتای ۳، اپل دو ضامن جدید اضافه کرده است: یکی برای غیرفعال کردن ویژگی نمایش تصویر پس زمینه «show wallpaper» و دیگری برای غیرفعال کردن ویژگی نشان دادن اعلان‌ها «show notifications».

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =